کد خبر: ۶۶۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴ 25 July 2015
معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج از آماده‌باش ستاد بحران فرمانداری این شهرستان خبر داد.
محمدتقی ایرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: هشدارهای لازم به مردم داده شده است و تا اطلاع ثانوی شهروندان از چادر زدن و ساکن شدن در حاشیه رودخانه پرهیز کنند.

وی با اعلام اینکه هم‌اکنون پاکسازی و بازسازی روستاهای آسیب‌دیده در سیل اخیر در دست انجام است افزود: از مهمترین اولویت‌های مسئولان توسعه خدمات به مردم سیل زده در روستای سیجان است تا بتوانیم مردم را هر چه سریع‌تر به زندگی عادیشان بازگردانیم.
فرماندار کرج خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در روستاهای سیجان و سرزیارت، خسارات جانی و مالی فراوانی به روستاییان وارد شده است لذا تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های اساسی برای ارائه خدمات به مردم در دست انجام است.
ایرانی با اشاره به اینکه در سیل اخیر تخریب پل‌ها، باغات و مزارع، شبکه آبرسانی و ... خسارات بسیاری سنگینی را دیده‌اند ادامه داد: با بررسی‌ها و اقدامات کارشناسی شده برنامه‌ریزی‌ها برای رفع این خسارت‌ها نیز انجام خواهد شد.
وی ترمیم سازه‌های آبخیزداری توسط منابع طبیعی، ترمیم لوله‌کشی‌های انتقال آب توسط آبفای روستایی و ساحل‌سازی و دیوار‌کشی توسط بنیاد مسکن صورت را از مهمترین اقداماتی دانست که باید هر چه سریع‌تر از سوی مسئولان انجام شود.
ایرانی انجام عملیات پاکسازی و لایروبی مسیر عبور آب در رودخانه‌ها و بازگشایی مسیرهایی که به دلیل ریزش کوه ناشی از بارندگی‌های اخیر مسدود شده‌اند را از اقداماتی دانست که هم‌اکنون نیز در دست انجام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار