کد خبر: ۶۵۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۰ 24 July 2015
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: با پایان یافتن مهلت شرکت در دومین جشنواره مطبوعات البرز یک هزار و 102 اثر به دبیرخانه جشنواره مطبوعات البرز ارسال شد.
سیدموسی حسینی‌کاشانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج ضمن اعلام پایان یافتن مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات استان البرز اظهار کرد: با پایان یافتن مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های البرز شاهد ارسال یک هزار و 102 اثر در محورهای مختلف از سوی 194 نفر شرکت‌کننده از اهالی رسانه این استان هستیم.

وی با اشاره به اینکه در اولین جشنواره که سال گذشته برگزار شد 725 اثر از 155 شرکت‌کننده دریافت شد، افزود: امسال با تعداد آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره شاهد رشد 25 درصدی شرکت‌کنندگان در دومین جشنواره مطبوعات هستیم.

حسینی‌کاشانی گفت: از روز شنبه هفته آینده آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره به هیئت داوران برای بررسی و انتخاب برترین‌ها واگذار می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد که با نظر هیئت داوران افرادی که شایسته برتری در محورها و بخش‌های مختلف این جشنواره هستند انتخاب و معرفی شوند و روز به روز شاهد پیشرفت اصحاب رسانه و همچنین این جشنواره باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با اشاره به تعداد کل آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره پس از بررسی‌های انجام شده، گفت: 995 اثر پذیرفته و 107 اثر تایید نشده است.

حسینی‌کاشانی تصریح کرد: در بخش ویژه مرتبط با شعار سال نیز 19 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال گردیده است.

گفتنی است؛ آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره در روز پنجم مرداد ماه داوری و روز 17 مرداد ماه 94 اختتامیه جشنواره در سالن سیروس صابر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز به همراه نشست آموزشی و برپایی نمایشگاه کتاب تخصصی رسانه برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار