کد خبر: ۶۵۷۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶ 18 September 2018
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر چاوشی استاندار سمنان به همراه دکتر همتی نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، دکتر ناجی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار، دکتر دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و مدیران دانشگاه امروز بیست و هفتم شهریور ماه 97 با حضور در مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر با بیماران و کارکنان این مرکز دیدار و گفت‌وگو کردند. در این بازدید دکتر چاوشی استاندار سمنان به اتفاق هیئت همراه از بخش های داخلی، دیالیز، اورژانس، ویژه و... مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر بازدید و ضمن گفت و گو با بیماران و همراهان آنان درجریان نحوه ارائه خدمات درمانی در این مرکز قرار گرفت.
در ادامه دکتر چاوشی استاندار سمنان ضمن تقدیر از تلاش های مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در اجرای طرح تحول نظام سلامت بیان داشت: دغدغه های مقام معظم رهبری و دیگر مسئولان ارشد کشوری مبنی بر اینکه بیماران فقط دغدغه بیماری خود را داشته باشند، به عنوان یک مسئولیت و وظیفه خطیر در وزارت بهداشت مطرح گردید و در قالب طرح تحول نظام سلامت شکل گرفت. اکنون که چند سالی است از اجرای آن در کشور گذشته است، توانسته است رضایتمندی عموم مردم را کسب نماید.
دکتر دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اظهار داشت: طرح تحول نظام سلامت که همزمان با سراسر کشور در استان عملیاتی شده، از جمله طرح های شاخص و برجسته دولت تدبیر و امید در راه خدمت به مردم است.
دکتر دانایی در ادامه گفت: این طرح یکی از آرمان ها و آرزوهای امام راحل، مقام معظم رهبری و مردم در طول دوران انقلاب اسلامی است و امیدواریم بتوانیم سطح انتظارات مردم شریف استان را برآورده سازیم.
گفتنی است: بیماران و همراهان آنان از دلسوزی و ارائه خدمات با کیفیت پزشکان و کارکنان آن مرکز تقدیر و تشکر و از وجود امکانات و تجهیزات به‌روز در این مرکز از مسئولین دانشگاه قدردانی نمود.
همچنین در حاشیه این بازدید دکتر چاوشی استاندار سمنان به اتفاق هیئت همراه از پروژه های در دست احداث سوانح سوختگی و مرکز غربالگری سرطان نیز بازدید نمودند.
لازم به ذکر است: در ادامه این بازدید دکتر دانایی رئیس دانشگاه با حضور در بخش آی سی یو این مرکز روند ارائه خدمات در این بخش را بررسی و در نشستی با مسئولین مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر در خصوص اصلاح فرایندهای ارائه خدمات به گفت و گو پرداخته و راهکارهای عملیاتی برای ارائه خدمات با کیفیت بیان داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار