نماینده مرم استان درمجلس شورای اسلامی
لغو تحریم های ظالمانه و پذیرش قدرت هسته ای جمهوری اسلامی ایران شیرین ترین هدیه الهی است که با هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب، تدبیر و توانمندی دولت یازدهم و حمایت ملت شرافتمند ایران بدست آمده است.
کد خبر: ۶۵۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰ 24 July 2015
به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی روز پنجشنبه در آیین چهارمین سالگرد شهادت شهید داریوش رضایی نژاد از شهدای هسته ای کشورمان و یادواره 210 شهید شهرستان آبدانان اظهار کرد: نتیجه 22 ماه حماسه سخت و ماندگار فرزندان غیور و لایق ملت ایران در سنگر دیپلماسی افتخار بی بدیلی است که به اقرار همه کارشناسان تا به حال در هیچ جای جهان اتفاق نیفتاده است.

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، داد و ستد را یک عرف پذیرفته شده بین المللی دانست و افزود: لغو تحریم های ظالمانه و پذیرش قدرت هسته ای جمهوری اسلامی ایران شیرین ترین هدیه الهی است که با هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب، تدبیر و توانمندی دولت یازدهم و حمایت ملت شرافتمند ایران بدست آمده است.

وی خاطرنشان کرد: در جریان مذاکرات هسته ای و تدوین بیانیه پایانی این ماراتن پر چالش و بامنطق، هیمنه و تدبیر وزیر امور خارجه و تیم همراه او جهان را متحیر و غرور کاذب نظام سلطه را فرو ریخت.

نماینده مردم شهرهای دره شهر، بدره، دهلران و آبدانان در مجلس شورای اسلامی دستیابی به تواقفق هسته ای را یک انقلاب پر بار ارزیابی کرد و گفت: در فرایند و جدال سیاسی مذاکرات، با استمداد از خون شهدا وحدت ملی و مهارت چانه زنی، عقلانت، صداقت و شجاعت ایران بزرگ در عرصه جهانی برای اهل عالم به اثبات رسید.

وی ستانده های ایران در جریان مذاکرات وین را بسیار با ارزش تر از دادهای آن دانست و یادآور شد: با اجرای تدریجی مفاد این توافق و تزریق میلیاردها دلار سرمایه های بلوکه شده جمهوری اسلامی، افق روشن و امید بخشی فرا روی کشور قرار می گیرد.

احمدی در بخش دیگری از سخنانش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه دانشمند شهید داریوش رضایی نژاد اضافه کرد: خون پاک جوانان شهید و ایثارگر و صبر و پایمردی خانواده های معظم شهدا، استان ایلام را به نماد فداکاری در کشور تبدیل کرده است.

وی از مردم به خصوص جریان های سیاسی خواست با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری و ایجاد آرامش در جامعه، دولت دکتر روحانی را در اجرای دقیق مفاد این توافق نامه تاریخی کمک کنند.

چهارمین سالگرد شهید هسته ای داریوش رضایی نژاد و یادواره 210 شهید شهرستان آبدانان روز پنجشنبه با حضور استاندار و برخی از مسوولان استان ایلام، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم در مسجد صاحب الزمان آبدانان زادگاه شهید رضایی نژاد برگزار شد.

شهید داریوش رضایی نژاد روز یکم مرداد سال 90 بدست تروریست های عامل رژیم صهیونیستی در مقابل مننزلش در تهران به درجه رفیع شهادت رسید.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار