رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان :
به گزارش تابناک سمنان ،رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان بر لزوم همراهی دستگاه‌های اجرایی سمنان در برگزاری بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز تأکید کرد.
کد خبر: ۶۵۵۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۱ 16 September 2018
به گزارش اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپرورش استان سمنان،حجت‌الاسلام محمدرضا شمس‌الدین، در جلسه شورای اقامه نماز آموزش و پرورش استان سمنان به میزبانی این اداره کل، ضمن تشکر و ابراز خرسندی از فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی آموزش و پرورش در امر نماز و با اشاره به بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز اظهار داشت: حال که توفیق میزبانی این اجلاس پر خیروبرکت نصیب استان شده است، تمامی دستگاه و نهادها باید این فرصت مهم را مغتنم شمرده و برای هرچه بهتر برگزار شدن آن تلاش کنند.
وی با بیان این موضوع که آموزش و پرورش در تمامی مراسمات یاور ستاد اقامه نماز بوده است خاطر نشان کرد: کارگروه های مختلفی برای برگزاری این اجلاسیه تشکیل شده که طی این هفته احکام آن از سوی استانداری به مدیران دستگاه های اجرایی ابلاغ خواهد شد تا بتوانیم برنامه ریزی دقیق تر و بهتری برای امور اجلاسیه داشته باشیم.
رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان حضور روحانیون در مدارس سطح استان را بسیار مهم برشمرد و تصریح کرد: روحانیون و معلمان پرورشی برای تأثیر بیشتر و جذب نوجوانان به نماز، باید از روش‌ها و شیوه‌های متنوعی بهره بگیرند و ماه محرم، مهم‌ترین پیوست دینی و فرهنگی در جامعه است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار