معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان سمنان گفت:در ارزیابی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش از عملکرد دوگروه تحقیق و پژوهش و تحلیل محتوای استانهای کشور، استان سمنان حائز رتبه دوم کشور شد.
کد خبر: ۶۵۵۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۵ 16 September 2018
به گزارش اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپرورش استان سمنان،یعقوب قوشچی با اعلام این خبر افزود: ارزیابی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش از گروه های  تحقیق و پژوهش و تحلیل محتوا استانهای کشور بر اساس شاخص های ارزیابی عملکرد صورت گرفته در سال 1396 می باشد.
وی اضافه کرد: این موفقیت حاصل پشتیبانی و حمایت مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان، برنامه ریزی و توان بالای همکاران این حوزه و همچنین اعضای شورای تحلیل محتوا و شورای تحقیق وپژوهش ، روسای ادارات شهرستان و مناطق، کارشناسان و رابطین، پژوهشگران پرتلاش استان است.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان سمنان ضمن قدردانی و آرزوی توفیق خدمتگزاری روزافزون برای همه تلاشگران تاکید کرد: کسب این رتبه وظیفه کارکنان را در راستای  گسترش تحقیق و پژوهش سنگین تر خواهد کرد و امیدواریم تا با پیشرفت در این عرصه فرهنگ تحقیق ،پژوهش و تالیف در جامعه نهادینه شودو فرهنگیان با میل و رغبت به سمت مطالعه و پژوهش بروند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار