کد خبر: ۶۵۳۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷ 10 September 2018
به گزارش جام جم آنلاین از مهر، مهدی نوروزیان ضمن بیان این مطلب افزود: یکی از شکایت‌هایی که معمولا در این سامانه ثبت می‌شود، شکایت از افرادی است که به عنوان نماینده بیمه سلامت با مردم تماس می‌گیرند و ادعای صدور کارت یا دفترچه بیمه سلامت دارند که بارها در رسانه‌ها این موضوع را مطرح کرده‌ایم.
وی ادامه داد: بیمه‌شدگان سازمان می‌توانند با شماره تلفن ۱۶۶۶ تماس بگیرند و راهنمایی‌های لازم را در راستای پرسش‌هایی که مطرح می‌کنند از جمله در خصوص خدمات دریافتی، هزینه‌های درمانی و ... دریافت کنند.
نوروزیان با بیان اینکه یکی از شکایت‌هایی که می‌توان در این سامانه مطرح کرد، تماس به عنوان نماینده سازمان بیمه سلامت، گفت: مردم نباید به هیچ وجه به این افراد پولی پرداخت کنند.
مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران افزود: همچنین بیمه‌شدگان در صورت شکایت نسبت به عملکرد برخی از دفاتر پیشخوان طرف قرارداد این سازمان می‌توانند شکایتشان را در سامانه ۱۶۶۶ ثبت کنند به طوری که کد رهگیری جهت پیگیری شکایت، به فرد داده می‌شود.
نوروزیان با اشاره به اینکه روزانه بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ تماس با سامانه پاسخگویی به بیمه‌شدگان گرفته می‌شود، گفت: بین ۵ تا ۱۰ مورد تماس‌ها درباره شکایت و تقدیر و تشکر است. نکته دیگر اینکه این سامانه به صورت ۲۴ ساعته است. زمانی که شکایتی در سامانه ثبت شود، بلافاصله به مسئولان مروبطه در ستاد سازمان و یا استان ارجاع می‌شود و در زمان مقرر پاسخ مردم داده خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار