رئیس هیئت بدمینتون همدان از اعزام بدمینتون‌بازان خردسال همدانی به مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۵۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱ 23 July 2015

رئیس هیئت بدمینتون همدان از اعزام بدمینتون‌بازان خردسال همدانی به مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش فارس؛سهو‌الدین حمیدی با اشاره به نزدیک شدن به مسابقات قهرمانی کشور خردسالان در بخش بدمینتون،‌ اظهار کرد: به منظور ایجاد آمادگی بیشتر بدمینتون‌بازان رده سنی خردسالان تمرینات در دو بخش به طور مداوم در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه به منظور ایجاد آمادگی بیشتر در تیم پسران مسابقه دوستانه‌ای با تیم سنندج ترتیب دادیم،‌ گفت: این رقابت‌ها با شعار «جامعه‌ای سالم و جامعه‌ای عاری از اعتیاد» در رده سنی نونهالان و نوجوانان در سالن بدمینتون همدان برگزار شد.

رئیس هیئت بدمینتون همدان ادامه داد: در پایان رقابت‌ها و در رده سنی نونهالان مبین دهبانی و محمد سرمیلی از همدان عناوین اول و دوم را از آن خود کردند و فراز امیر‌حسینی و سینا زارعی از سنندج به طور مشترک سوم شدند.

وی افزود: در رده سنی نوجوانان نیز طائب نی‌اشرف و امیر محمدی از سنندج اول و دوم شدند و شایان ربانی و رامین تصری از سنندج مشترکاً در جایگاه سوم قرار گرفتند.

حمیدی با اشاره به برگزاری یک مسابقه دوستانه دیگر قبل از اعزام تیم پسران به رقابت‌های قهرمان کشوری، بیان داشت: به منظور برگزاری دیدار دوستانه با تیم لرستان رایزنی‌هایی انجام شده که در صورت به سرانجام رسیدن روز جمعه میزبان تیم لرستان در ملایر خواهیم بود.

وی در توضیح اعزام تیم‌های خردسالان به مسابقات قهرمانی کشور، گفت: هیئت بدمینتون استان به منظور کسب تجربه و رویارویی با حریفان در سطوح مختلف بازیکنان منتخبی را در دو بخش دختران و پسران به مسابقات خردسالان قهرمانی کشوری اعزام خواهد کرد.

رئیس هیئت بدمینتون همدان یادآور شد: تیم پسران خردسال استان متشکل از هفت بازیکن به مربیگری امیر رستمی هشتم مردادماه برای حضور در مسابقاتقهرمانی کشور پسران خردسال به بیرجند خراسان جنوبی اعزام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تیم خردسالان دختر استان نیز با ترکیب هفت بدمینتون‌باز برجسته و با هدایت مریم رسالتی چهارم مردادماه به رقابت‌های قهرمانی کشور دختران خردسال در شیراز اعزام خواهد شد.

حمیدی به حضور امیر جباری بازیکن خوب در اردوی تیم ملی اشاره کرد و ابراز کرد: امیر جباری از جمله استعداد‌های شناخته شده استان است که در سومین مرحله اردوی منتخب نوجوانان و جوانان بدمینتون حضور داشت.

وی تاکید کرد: استان همدان ظرفیت‌های بالایی در رشته بدمینتون دارد و نیاز به شناسایی این استعداد‌هاست که تحقق این مهم همت والایی را طلب می‌کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار