مدیر منطقه ۱۱ شهرداری شیراز از طراحی پارک ویژه افراد ناتوان ‌جسمی و حرکتی برای نخستین‌بار در شیراز خبر داد و گفت: این پارک در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع در دست طراحی و اقدام است که تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۶۵۱۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲ 04 September 2018

تابناک فارس به نقل از «شهر فردا»: حمید برزگر با بیان اینکه اعتبار پیش‌بینی شده جهت احداث پارک ویژه‌ معلولان جسمی و حرکتی شیراز سه میلیارد ریال برآورد شده است، اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه‌ تجاری فرهنگی پروین اعتصامی پس از رعایت مسائل ایمنی و مناسب‌سازی در جهت استفاده عموم قابل بهره‌برداری خواهد بود.

وی با اشاره به تحقق بیش از ۹۰ درصد بودجه درآمد منطقه ۱۱ شهرداری طی ماه‌های ابتدایی امسال، افزود: بیش از ۲۵ پروژه در این منطقه اجرایی شده که تکمیل پارک نماز، لایروبی رودخانه‌ خشک از جمله این پروژه‌ها است.

برزگر در مورد فروچاله‌های بلوار مدرس گفت: برخی از فرونشست‌هایی که در استان فارس رخ داده ناشی از مصرف بیش از حد آب‌های زیرزمینی است. با همکاری سایر دستگاه‌ها در حال بهبود زیرساخت‌های فروچاله‌های بلوار مدرس هستیم و به زودی مشکل این‌منطقه نیز برطرف می‌شود.

مدیر منطقه‌ ۱۱ شهرداری شیراز با اشاره به پروژه‌های عمرانی ادامه دیوارگذاری به طول هزار و ۸۵۰ متر با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان، جمع‌آوری آب‌های سطحی بلوار سرداران، پروژه پیاده‌روسازی و کف‌سازی بلوار مدرس، احداث بوستان ساحلی و مجموعه‌های ورزشی ساحلی در حاشیه رودخانه خشک، اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه‌ها به‌زودی انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: احداث فرش گل، فضای سبز حاشیه‌ای بلوار فضیلت، پارک کاووسی، مبلمان شهری بلوارهای مدرس، فضیلت و نصر و طرح جمع‌آوری فاضلاب بافت‌ قدیم محدوده‌ ریاستی دوم و پدونک را از دیگر اقدامات منطقه‌ی ۱۱ شهرداری شیراز برشمرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار