فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: مأموران پلیس آگاهی داراب، انبار کالای احتکار شده به ارزش ۱۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال را کشف کردند.
کد خبر: ۶۴۹۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲ 01 September 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:سردار احمدعلی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس بیان کرد: مأموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی داراب، از اخباری مبنی بر نگهداری و احتکار کالا در یک انبار واقع در یکی از محله‌های داراب مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با کسب مجوز قضائی و با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی، طی یک عملیات از انبار مورد نظر بازدید صورت گرفت و ۹۳ تن برنج، ۲ تن روغن، ۱۳ تن و ۵۰۰ کیلوگرم شکر، ۲ تن نخود و یک تن لوبیا که بدون مدارک ورودی و خروجی و احتکار شده بود، کشف و توقیف شد.

وی با بیان اینکه ارزش این محموله احتکار شده، ۱۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس تصریح کرد: پیشگیری از جرائم نیازمند عزم همگانی است و از شهروندان درخواست می‌شود هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار