معاون وزیر بهداشت خبر داد؛
معاون وزیر بهداشت گفت: استان یزد از نظر شاخص هایی نظیر دندانپزشکی، کاهش مرگ و میر کودکان، کاهش مرگ و میر مادر و بهداشت روان از از استان‌های پیشرو در ارائه خدمات به مناطق محروم است .
کد خبر: ۶۴۹۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ 30 August 2018

دکتر«علیرضا رییسی» در جریان سفر خود به استان در یازدهمین مجمع استانی سازمان بسیج جامعه پزشکی،اظهار کرد: خوشبختانه در دولت یازدهم و دوازدهم اقدامات مطلوبی در حوزه بهداشت و درمان انجام شده و در حال حاضر تعداد 167 طرح عمرانی در حوزه سلامت استان یزد آغاز شده است.

وی افزود:‌ از تعداد کل طرح‌های در دستور کار استان یزد در حوزه سلامت، 70 طرح برای سال آینده در دست اقدام است .

معاون بهداشتی وزیر بهداشت در ادامه با اشاره به خدمات ارزشمند سازمان بسیج جامعه پزشکی یزد در سطح استان و کشور، ‌گفت: حضور در مناطق محروم و آمادگی برای مقابله با مواقع بحرانی رسالت بسیج جامعه پزشکی است که در استان یزد این امر به نحو مطلوب ارائه می‌شود، به طوری که هنگام وقوع زلزله کرمانشاه، بسیج جامعه پزشکی یزد نقش چشمگیری در ارائه خدمات به مردم زلزله زده و آسیب دیده ایفا کرده است.

سردار«فتح‌الله جمیری» فرمانده سپاه الغدیر یزد در این مراسم،‌ تصریح کرد: برپایی بیمارستان صحرایی در مناطق کمتر برخوردار استان، اقدام مشترک بین دانشگاه علوم پزشکی و سپاه الغدیر است که همه ساله با تلاش دست اندرکاران این دو مجموعه خدمات متعدد بهداشتی- درمانی به مردم مناطق مختلف استان ارائه می‌شود .

در یازدهمین مجمع استانی بسیج جامعه پزشکی استان، از پزشکان، داروسازان و دندانپزشکان برجسته ی استانی تجلیل شد .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار