تابناک هرمزگان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از افتتاح 94 پروژه بهداشتی و درمانی با اعتباری بالغ بر 250 میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد و گفت: این پروژه ها با حضور اعضاء هیئت رییسه دانشگاه، مدیران شبکه های بهداشت، مسئولین استانی و شهرستانی با هدف ارتقاء سطح سلامت جامعه شهری و روستایی به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۶۴۹۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵ 29 August 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، دکتر سید حسین داودی افزود: بخش های اطفال و زنان و همچنین اورژانس بیمارستان حاجی آباد، پایگاه اورژانس بین جاده ای دهو میناب، 3 پروژه آزمایشگاه طبی، آموزشگاه بهورزی بندرعباس، مرکز مشاوره بیماریهای رفتاری در بندرعباس، 14 مرکز و پایگاه خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، 66 خانه پزشک و ماما، 5 خانه بهداشت، سالن فرهنگی شهید حججی و همچنین مرکز آموزش بهورزی قشم و درمان بستر لیردف جاسک از پروژه های هفته دولت سال 97 بود.

در ادامه رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در ششمین روز از هفته دولت با حضور در شهرستان میناب 8 پروژه بهداشتی درمانی در روستای دهو این شهرستان را با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان و مسئولان شهرستان میناب افتتاح کرد.

وی با اشاره به 8 پروژه بخش بهداشت و درمان شهرستان میناب که جمعیت 6 هزار و 500 نفری دهو و توابع را تحت پوشش قرار خواهد داد؛ عنوان کرد: مرکز خدمات جامع سلامت دهو، 2 محل زیست پزشک، محل زیست ماما و پایگاه اورژانس بین جاده ای دهو جمعا با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 252 میلون ریال با مشارکت خیر سلامت افتتاح و به بهره برداری رسید.

دکتر داودی در مراسم افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستای دهو ضمن تشکر از حضور و مشارکت خیرین سلامت به ویژه خیر حاج اسماعیلی گفت: خیرین سلامت همیشه همراه و همگان با مجموعه بهداشت و درمان استان بوده اند؛ و با هدف خدمت به مردم پا در این مسیر ارزشمند و خیرخواهانه گذاشته اند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار