مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه از به‌روز بودن بیمه سلامت در پرداخت مطالبات بخش‎های درمانی و داروخانه‌های استان خبر داد.
کد خبر: ۶۴۹۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴ 29 August 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،کیومرث مظفری  با اشاره به به روز بودن بیمه سلامت در پرداخت مطالبات بیمه‌ای مراکز درمانی و داروخانه‌های استان، گفت: بر اساس قرارداد میان بیمه سلامت با موسسات درمانی استان، اسناد هزینه‌ای بیمه شدگان شامل اسناد داروخانه، آزمایشگاه، مطب و .... در هر ماه، باید تا پایان ماه بعد تحویل داده شود.

وی افزود: کارشناسان بیمه نیز بر اساس این قرارداد تا یک ماه فرصت دارند رسیدگی فنی و مالی را در خصوص این اسناد انجام دهند.

مظفری تصریح کرد: پس از بررسی و ارزیابی کارشناسان، سازمان‌های بیمه ای تا یک ماه فرصت دارند که هزینه اسناد درمانی را به مراکز درمانی و داروخانه‌ها پرداخت کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه به مصاحبه رییس انجمن داروسازان استان مبنی بر تاخیر چهارماهه بیمه سلامت در پرداخت مطالبات داروخانه‌های استان اشاره کرد و گفت: هم اکنون مطالبات داروخانه‌های استان تا پایان اردیبهشت ماه پرداخت شده، اسناد خرداد ماه داروخانه ها نیز بررسی شده و برای پرداخت آنها طبق قرارداد تا پایان شهریورماه فرصت داریم.

وی تاکید کرد: با توجه به این وضعیت، پرداخت بیمه سلامت به داروخانه‌ها کاملا به روز است و در پرداخت مطالبات خود هیچ تاخیری نداریم.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه هزینه ماهانه داروخانه های بخش خصوصی استان را حدود 2.5 میلیارد و هزینه داروخانه های بخش دولتی استان را دو میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: در پرداخت این هزینه‌ها کاملا به روز هستیم.

مظفری در ادامه از پرداخت مطالبات بخش‌های درمان دولتی استان و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تا پایان خرداد ماه خبر داد و افزود: برای کمک به بیمارستان های دولتی که عمده بار مراجعه بیماران را دارند 70 درصد مطالبات تیرماه نیز بصورت علی الحساب پرداخت شده است.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار