استاندار خراسان شمالی:
استاندار خراسان شمالی در نشست صمیمی با کارکنان استانداری به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند ضمن قدردانی از زحمات این مجموعه، اظهار داشت: همکاری، همدلی و هم افزایی رمز اصلی موفقیت یک مجموعه محسوب می شود.
کد خبر: ۶۴۷۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴ 26 August 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، دکتر محمدرضا خباز گفت: این نشست با هدف تقدیر و تشکر از زحمات بی شائبه کارکنان پرتلاش مجموعه استانداری و هم چنین بهره مندی از فکر و اندیشه با دریافت نقطه نظرات و پیشنهادها با هدف بهبود فضای کاری است.
وی افزود: تمامی مدیران و مسئولان برای پیشبرد اهداف خود نیازمند همکاری و همدلی میان اعضای زیرمجموعه خود هستند چرا که مردم عنصر اصلی تمامی صحنه های مختلف خدمت می باشند و استانداری خراسان شمالی به عنوان قلب تپنده دیگر دستگاه های اجرایی استان از این قاعده مستثنی نیست.
وی ادامه داد: حال که زمینه خدمت به مردم برای شما فراهم شده است، باید تلاش ها و خدمت رسانی های ما به گونه ای باشد که با پایان عمر کاری با یادآوردی خاطرات خود از گره گشایی مشکلات دیگران وجدانی آسوده داشته باشیم.
وی تصریح کرد: بعد از انجام واجبات و فرائض دینی هیچ عملی نزد ذات اقدس الهی بالاتر از خدمت به مردم نیست چرا که خدمت به مردم مسیر رسیدن به خداوند است و موجب عزت و بلندی انسان ها می شود.
دکتر خباز بر صرفه جویی و مدیریت انرژی تاکید کرد و افزود: صرفه جویی باید سرلوحه زندگی شخصی و اداری ما باشد و باهدف اثرگذاری بیشتر، این صرفه جویی باید از بالا به پایین باشد و یادآورم می شوم بنا بر آموزه های دینی ما باید کمترین استفاده ولی بیشترین تاثیرگذاری را از بیت المال و امکانات دولتی داشته باشیم.
وی یادآور شد: استانداری خراسان شمالی مسئول هزینه های مالی دیگر دستگاه های اجرایی نخواهد بود و ما سعی داریم با این اقدامات بودجه استانداری را به درستی مدیریت و شرایط رفاهی کارکنان این مجموعه را فراهم سازیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار