پیروزی گیتی‌پسند در لیگ برتر فوتسال، مدال‌آوری در جاکارتا و دستگیری گلر تاتنهام از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان، کشور و جهان در روزی که گذشت، بود.
کد خبر: ۶۴۷۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸ 25 August 2018

به گزارش تابناک : در روز دوم شهریور‌ماه علاوه بر این‌که هفته پنجم لیگ برتر فوتبال به پایان رسید، گیتی‌پسند اصفهان در لیگ برتر فوتسال به پیروزی دست یافت.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان

✅ در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال، گیتی‌پسند توانست در زمین فرش آرا این تیم را با نتیجه 4 بر یک شکست دهد و جایگاه خود را با 19 امتیاز در صدر جدول تثبیت کند.

در این دیدار که مهدی جاوید هم به ترکیب گیتی‌پسند بازگشته بود شاگردان رضا لک با ارائه یک بازی برتر نیمه نخست را با دو گل مهران عالیقدر به سود خود به پایان رساندند.

در نیمه دوم باز هم گیتی‌پسند عملکرد بهتری نسبت به فرش آرا نشان داد و با دو گل مهدی جاوید و افشین کاظمی در مقابل تک گل محمد دهقان توانست با نتیجه 4 بر یک پیروز این دیدار باشد.

✅ ناهید کیانی تکواندو‌کار اصفهانی وزن منهای 49 کیلوگرم کشورمان در نیمه‌نهایی بازی‌های آسیایی اندونزی با شکست مقابل نماینده تایلند به مدال برنز بسنده کرد.

✅ در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، ذوب‌آهن در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف ماشین‌سازی رفت و در نهایت به برتری 2 بر یک رسید؛ رضا خالقی‌فر برای ماشین‌سازی و ماریون سیلوا و مهران درخشان‌مهر برای ذوب‌آهن گلزنی کردند.

✅ رقابت‌های کیک‌بوکسینگ قهرمانی بانوان کشور به با حضور 180 رزمی کار از سراسر کشور عصر امروز در سالن شهید طحانی شهرضا به کار خود پایان داد؛ تیم استان اصفهان بر سکوی نخست این رقابت‌ها ایستاد و تیم‌های استان تهران و کهگیلویه و بویراحمد مقام‌های دوم و سوم این رقابت‌ها را کسب کردند.

✅ هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه فولادشهر اصفهان پیگیری شد که دو تیم سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز در دیداری حساس به مصاف یکدیگر رفتند که بازی با نتیجه مساوی 2-2 به پایان رسید.

✅ رؤیا داودیان و سمیرا عطاردیان 2 عضو اصفهانی از 12 دعوت‌شده به تیم ملی کبدی را شامل می‌شدند که موفق شدند همراه با تیم ملی مدال طلای مسابقات آسیایی جاکارتا را به دست بیاورند.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی کشور

✅ ورزشکاران کشورمان روز جمعه ادامه رقابت‌های خود را در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی را در ماده و رشته‌های مختلف ورزشی آغاز کردند که کبدی ایران برای نخستین‌بار در تاریخ بازی‌های آسیایی با دونشان طلا چراغ کاروان را پرفروغ‌تر کرد.

نازنین ملایی در رویینگ یک نفره سبک وزن نقره و تیمی رویینگ سبک وزن دونفره زنان نقره‌ایی شدند و تا به اینجای کار شمار مدال های نقره به 11 نشان رسید؛ بر این اساس کاروان ایران با احتساب نشان‌های ششمین روز در مجموع (12 طلا، 11 نقره و 8 برنز ) کار خود را پایان دادند.

✅ در چارچوب رقابت‌های قهرمانی جهان بسکتبال با ویلچر آلمان، تیم ملی کشورمان در مرحله نیمه نهایی مغلوب تیم ملی انگلیس شد و از صعود به فینال بازماند.

این دیدار با نتیجه 86 بر 63 به سود انگلیس پایان یافت، تیم ملی کشورمان با عملکردی درخشان در رقابت‌های قهرمانی جهان، برای نخستین بار در تاریخ بسکتبال با ویلچر ایران، در جمع چهار تیم برتر جهان قرار گرفت و شگفتی ساز شد.

✅ ستاره جوان و ایرانی اوسترشوندس در تست پزشکی تیم آمیان فرانسه حضور یافت و قرارداد 5 ساله با این تیم امضا کرد.

✅ فیروز کریمی از سمت سرمربی‌گری تیم ماشین‌سازی برکنار شد، ماشین‌سازی در هفته پنجم لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن اصفهان 2 بر یک شکست خورد.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی جهان

✅ هوگو لوریس دروازه‌بان تیم فوتبال تاتنهام توسط پلیس لندن بازداشت شده است.

وی که موفق شد با تیم ملی فوتبال فرانسه عنوان قهرمانی جهان را به دست آورد، بامداد جمعه به دلیل رانندگی در حالت مستی توسط پلیس بازداشت شده است.

✅ از چندی قبل پاری‌سن‌ژرمن، تیم پولدار لیگ فوتبال فرانسه به طور جدی خواهان به خدمت‌گیری ایوان راکیتیچ شد.

بر اساس اعلام روزنامه اسپورت، هافبک 30 ساله تا دوشنبه تصمیم نهایی برای ماندن یا رفتن خواهد گرفت و آن را در اعلام خواهد کرد.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار