تابناک هرمزگان-فرماندار قشم طی یادداشتی تأکید کرد،ما باید عملکرد دولت را روی هم رفته حساب کنیم و پاشیدن بذر ناامیدی بزرگترین اجحاف در حق مجاهدان و شهیدانی است که خون خود را برای آبیاری این درخت پر بار، تقدیم کردند.
کد خبر: ۶۴۶۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷ 24 August 2018

به گزارش تابناک هرمزگان ، روابط عمومی فرمانداری شهرستان قشم اعلام کرد؛ فرماندار این شهرستان طی یادداشتی ضمن یادآوری کلام بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی بر درک واقع بینانه از شرایط موجود و لزوم حمایت و تقویت دولت تدبیر و امید تاکید کرده است. مشروح یادداشت علیرضا نصری به شرح زیر است..

بسم الله الرحمن الرحیم

ما باید عملکرد دولت را روی هم رفته حساب کنیم.
امام خمینی (ره)۱۳۶۵/۶/۸

جمهوری اسلامی ایران منبعث از اراده و آرا مستقیم مردم است که به واسطه دید و همت بلند فقیهی فرهیخته و همراهی و اعتماد جمعی ، امکان بروز و ظهور یافت.
نظام مقدس جمهوری اسلامی، با تمام توان اجرای الگوی حکومت نبوی و ساختن ایرانی بر پایه ایمان، مدارا و مجاهدت جمعی را دنبال می کند.
شبیه سازی های تاریخی تام و تمام و بدون در نظر گرفتن شرایط زمان و مکان خسارت بار و نقض غرضی آشکار است البته بررسی و تحلیل وقایع و رخ داد های پیشین بویژه آنچه بر پیشوایان دینی ما یا پیشگامان و پیشنیان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی گذشته را جز ضرورتی خردمندانه، نمی توان نام نهاد.
امروز پس از چهل سال تلاش و ایستادگی در مقابل زیاده خواهی های استکبار و تبدیل نهال انقلاب به درختی تنومند و پشت سر گذارندن سنگ اندازی های بدخواهانه داخلی و خارجی، پاشیدن بذر ناامیدی بزرگترین اجحاف در حق مجاهدان و شهیدانی است که خون خود را برای آبیاری این درخت پر بار، تقدیم کردند.

امروز ناکار آمد جلوه دادن و به باد تمسخر گرفتن برنامه ها، پیگیری و اقدامات دولت به جای نقد کارشناسانه و حرکت در مسیر تحقق آن، نه تنها در تضاد مطلق با منویات سکاندار نظام مقدس جمهوری اسلامی است، بلکه بی انصافی، همنوایی محض و نشانه نیات مغرضانه ی نشات گرفته از بغض های فرو خفته ای است که پس از اقدمات هوشیارانه مردم در مواجه با سنگ اندازی ها و کارشکنی ها علیه دولت و نظام در لوای دیگر، امکان ظهور و بروز یافته اند.

کلام کوتاه و گویای پیر روشن ضمیر انقلاب که در مطلع این نوشته از آن یاد شد را از زبان مبارک امام خامنه ای مدظله عالی به انحا مختلف شنیده ایم که حمایت از دولت مستقر و نادیده نگرفتن تلاش ها و خدمات آن، راهبردی اساسی برای تقویت اعتماد و امید در جامعه و کلیدی ترین عنصر حفظ ثبات و امنیت ملی کشور می باشد.

بدون تردید از دشمنان قسم خورده این نظام و مردم نمی توان توقعی داشت اما اینک که در سالروز عروج دو یار صدیق انقلاب، شهیدان رجایی و باهنر، با عنوان هفته دولت قرار داریم، توقع بجایی است اگر از مخالفان دولت که در دلبستگی و همراهی آنان به انقلاب هیچ شک و شبه ای نیست، بخواهیم، برای ادای دین به همه کسانی که مخلصانه و بی حساب، مال و جان خود را برای استمرار نظام گذاشتند، بخواهیم بسیاری از اختلافات را گوشه ای امن به امانت گذاشته، در عبور از گردنه پیش رو با مردم و دولت منتخب آن ها همراه و همداستان شوند.

تسهیل مشارکت مردم در فعالیت های اجتماعی، جذب اعتماد صاحبان سرمایه، گسترش برون سپاری برخی اختیارات دولت و تسهیل مقدمات ورود مردم به عرصه های مدنی، فرهنگی و اقتصادی، برنامه مورد اهتمام دولت تدبیر و امید است که تحقق آن رونق، پیشرفت و به تبع آن تقویت امید و نشاط در جامعه را بهمراه خواهد داشت.

وظیفه ما کارگزاران دولت تدبیر و امید، پیگیری و تلاش بی وقفه برای گشایش روزنه های بهروزی برای مردمی است که علیرغم همه کاستی ها و تبلیغات وسیع و دامنه دار، جناب آقای دکتر روحانی را با اعتماد مجدد و مضاعف برگزیدند.

بر خود و همکارانم در شهرستان قشم باد؛ اهتمامی کارشناسانه و مستمر در جهت پاسداشت این اعتماد گرانسنگ بپذیریم که دولت تدبیر و امید فارغ از برخی شبیه سازی ها و عاری از گمانه پراکنی ها، دولتی کارآمد و کارشناس است که علیرغم همه تنگناها و کارشکنی های خارجی، مصمم در وفای به عهد خود با ولی فقیه زمان و مردم است...

یاد و خاطره امام راحل عظیم الشان و شهدا بویژه شهدای دولت گرامی باد
علیرضا نصری

فرماندار شهرستان قشم۱۳۹۷/۶/۲
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار