مدیرکل اداره پست استان همدان گفت: سامانه یکپارچه نشانی ایرانیان یا نظام GNAF با محوریت کد پستی ده رقمی در اواسط سال آینده در استان همدان پیاده‌سازی می‌شود.
کد خبر: ۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۸ 22 January 2015

تابناک همدان : حمید بهنامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مجموع ۶۹۰ واحد پستی در سطح استان همدان فعال است که در ظرف ۹ ماهه امسال ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار مرسوله پستی را جابجا کردند.

وی با بیان اینکه مردم استان همدان به سرویس‌های پستی دارای ارزش افزوده گرایش دارند، افزود: امسال میزان رشد ترافیکی پست ۱۶ درصد، سرویس الکترونیک ۹۸ درصد بوده است که پست الکترونیکی ۲ برابر شده است.

مدیرکل اداره پست همدان با بیان اینکه ارسال مرسولات با پست ویژه در استان ۷ درصد رشد نشان می‌دهد، تصریح کرد: میزان ترافیک مرسولات پیشتاز و سفارشی در استان همدان امسال رشد نداشته است و از میانگین کشوری پائین‌تر است.

وی گفت: ۱۳۳ دفتر پیشخوان توسط بخش خصوصی و ۴۲ دفتر پیشخوان دولتی شهری و ۴۴۴ دفتر ICT روستایی و همچنین ۷۱ نمایندگی پستی در استان همدان فعال است.

بهنامی ابراز کرد: سامانه یکپارچه نشانی ایرانیان یا نظام GNAF با محوریت کد پستی ده رقمی در اواسط سال آینده در استان همدان پیاده‌سازی می‌شود و در این راستا ۹۸۱ هزار مکان در سطح استان شناسایی شده که شامل ۲۸۰ هزار مکان روستایی و ۷۰۰ هزار مکان شهری است.

وی افزود: ثبت اسناد، شهرداری و دهیاری‌ها و مرکز آمار ایران پیگیر راه‌اندازی این سامانه هستند و در این سرویس شهروندان و مراکز خدمات فوریتی مانند اورژانس و آتش‌نشانی به سادگی به آدرس‌ها از طریق نقشه‌های GPS دسترسی پیدا می‌کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار