مسوول میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین گفت: در تعطیلات عید فطر این شهر توریستی رکوددار بیشترین اقامت گردشگران در استان اردبیل شد.
کد خبر: ۶۴۳۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹ 21 July 2015
به گزارش ایرنا از روابط عمومی میراث فرهنگی اردبیل ، سید صادق حسینی روز سه شنبه با اشاره به اقامت 175 هزار و 667 مسافر و گردشگر در تعطیلات عید فطر امسال در مراکز اقامتی استان افزود: از این تعداد یکصد و یک هزار مسافر در مراکز اقامتی شهرستان سرعین اقامت کردند.

او اظهار کرد: بر اساس آمار اعلام شده از سوی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان در این مدت 85 هزار و 400 خودرو وارد شهرستان سرعین شدند.

وی همچنین با اشاره به اسکان پنج هزار و 200 گردشگر فرهنگی در پنج مدرسه شهرستان سرعین با ظرفیت 48 کلاس افزود: با هدف نظارت بر وضعیت مسافران و گردشگران مستقر در خانه معلم و مدارس اداره آموزش و پرورش و سالن ورزشی شهدای سرعین ، بازدید نظارتی از این اماکن و ستاد اسکان فرهنگیان به همراه بازرس جامعه تاسیسات اقامتی و کارشناس نظارت بر مراکز اقامتی اداره کل میراث فرهنگی انجام شد.

به گفته او ، با وجود شرایط آب و هوای خنک و ورود خیل عظیم مسافر و گردشگر به این شهر در تعطیلات عید سعید فطر تلاش شد به نحو شایسته شرایط اسکان برای مسافران و گردشگران به ویژه گردشگران فرهنگی در مدارس و دیگر مراکز اقامتی شهر فراهم شود.

شهر توریستی سرعین با آب و هوای دلپذیر ، ده ها دهنه آبگرم معدنی و پیست اسکی آلوارس در 27 کیلومتری غرب اردبیل قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار