کد خبر: ۶۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۹ 21 February 2015

به گزارش تابناک ارومیه به نقل از تسنیم،کشیش داریانوش عزیزیان در گفت‌وگوی خبری، با اشاره به جنایت اخیر داعش در سر بریدن 21 مسیحی مصری در لیبی اظهار داشت: این نخستین بار نیست که گروه تروریستی و خونریز داعش در منطقه خاورمیانه دست به کشتار بی‌رحمانه می‌زند چون پیش از این، در کشورهای عراق و سوریه نیز چنین اقدام وحشی‌گرانه‌ای را انجام داده بودند.

کشیش کلیسای شرق آشور ارومیه گفت: بی‌شک هدف اصلی آنها از این اقدامات شنیع، تفرقه‌افکنی میان اقوام و ادیان توحیدی است چرا که این پیروان ادیانی همچون یهود، مسیح و اسلام سالیان سال است که با آرامش و بدون مشکل خاصی در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.

عزیزیان تصریح کرد: استکبار جهانی و در راس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌داند که وحدت اقوام و ادیان به نفع آنان نیست برای همین گروه داعش را به نام اسلام به وجود آورد تا با سربریدن مسیحیان، پیروان اسلام و مسیح را به جان هم اندازد.

کشیش کلیسای شرق آشور ارومیه افزود: اینکه سازمان‌های بین‌المللی که برای دفاع از حقوق بشر تشکیل شده‌اند، به چه علت علیه اقدامات هر روزه داعش سکوت کرده و آن را محکوم نمی‌کنند جای تعجب است چون حتی در حیاط وحش هم حیوانات چنین رفتاری با یکدیگر ندارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار