شهردار گتوند خبر داد
شهردار گتوند گفت: حقوق و بیمه پرسنل و همچنین ۶ میلیارد ریال از بدهی‌های گذشته شهرداری گتوند پرداخت شده است.
کد خبر: ۶۳۷۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸ 01 August 2018

صدیقه میری بعدازظهر اظهار کرد: باوجود مشکلات مالی در دستگاه‌های مختلف، شهرداری گتوند حقوق و بیمه پرسنل خود را پرداخت کرده است.

شهردار گتوند افزود: علی‌رغم مشکلات شدید اقتصادی و کاهش حمایت دولت از شهرداری‌ها به‌ویژه کاهش چشمگیر ارزش افزوده مالیاتی ،حذف بند (و) یارانه سوخت توانستیم ضمن به‌روز‌رسانی حقوق و بیمه پرسنل، بیش از ۶ میلیارد ریال از بدهی‌های گذشته شهرداری را نیز پرداخت نماییم.

وی با اشاره به پروژه‌های عمرانی شهرداری گتوند، بیان کرد: احداث اولین پارکینگ مرکز شهرگتوند، ساخت و نصب تندیس دکتر قیصر امین پور، احداث سه پارک محله‌ای و ملی، احداث پایانه مسافربری و ساختمان آتش نشانی، عملیات لوله‌گذاری کانال خلیج فارس، بهسازی میادین شهری، احداث بیش از ۳۰۰۰ متر جوی و جدول، نورپردازی و روشنایی معابر شهری، احداث نمازخانه و سرویس بهداشتی در پارک‌های شهر، تجهیز پارک‌های شهری به وسایل بازی کودکان و نصب آلاچیق، گلدان‌های زینتی و المان‌های شهری را به عنوان بخشی از پروژه‌های انجام شده عنوان کرد.

میری در زمینه آسفالت شهر گتوند نیز بیان کرد: احداث استخر قیر به ظرفیت ۱۲۰۰ تن در کارخانه آسفالت، آسفالت کندروی ورودی شهر و لکه گیری آسفالت معابر شهری در مدت اخیر انجام شده است.

وی با اشاره به انجام مطالعات شناگاه‌ها و ساحل کارون، گفت: علاوه بر تکمیل فاز آخر پارک ساحلی، نسبت به ساحل‌سازی انتهای پارک گلستان گتوند نیز اقدام شده است.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار