رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی فارس گفت:آخرین مهلت برای شرکت در طرح سنجش نوآموزان 20 شهریور ماه است.
کد خبر: ۶۳۶۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۱ 29 July 2018


تابناک فارس به نقل از تسنیم:احمد رحیمی‌نژادبا بیان اینکه طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان از اوایل تیرماه در استان فارس آغاز شده است، اظهار داشت: تاکنون حدود 35 هزار نوآموز در این طرح مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه از این میان حدود 12 درصد نوآموزان برای سنجش دقیق‌تر به پایگاه‌های تخصصی ارجاع داده شده‌اند، افزود: البته ارجاع نوآموزان به این پایگاه‌ها‌ به معنی مشکل‌دار بودن آنها نیست به طور مثال 1500 نوآموز که برای تست بینایی به پایگاه تخصصی ارجاع داده شده‌اند مشکوک به مشکلات بینایی بوده‌اند و ممکن است در آنجا سلامت آنها تایید شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی فارس با بیان اینکه مرکز تخصصی سنجش نوآموزان در تمام پایگاه‌های سنجش شهرستان‌ها وجود دارد، گفت: مرکز تخصصی سنجش نوآموزان شیراز در اداره آموزش و پرورش استثنایی مستقر است که نوآموزان به آنجا ارجاع داده می‌شوند.

وی با بیان اینکه برای فعالیت پایگاه‌های سیار سنجش در استان فارس مجوزهای لازم از وزارت گرفته شده است، افزود: تمام پایگاه شهرستان‌ها در صورت نیاز برای سنجش نوآموزان به صورت سیار به مناطق محرم و دورافتاده شهرستان اعزام می‌شوند.

رحیمی‌نژاد خاطرنشان کرد: آخرین مهلت برای شرکت در طرح سنجش نوآموزان 20 شهریور ماه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار