معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: اقدامات نظارتی در خصوص عرضه هرگونه میوه و مرکبات تشدید یافته و فعالیت کلیه انبارها و سردخانه ها و میادین اصلی خرید و فروش میوه و مرکبات و واحدهای صنفی سطح عرضه به دقت رصد می گردد
کد خبر: ۶۳۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰ 19 July 2015

 به گزارش خبرنگار تابناک تبریز: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: اقدامات نظارتی در خصوص عرضه هرگونه میوه و مرکبات تشدید یافته و فعالیت کلیه انبارها و سردخانه ها و میادین اصلی خرید و فروش میوه و مرکبات و واحدهای صنفی سطح عرضه به دقت رصد می گردد . 

به گزارش خبرنگار ما ، اسماعیل عطاپور اظهار داشت: با توجه به نگرانی هایی موجود و اهمیت حمایت از تولیدات باغی و زراعی داخلی اقدامات نظارتی در خصوص عرضه هرگونه میوه و مرکبات تشدید یافته و فعالیت کلیه انبارها و سردخانه ها و میادین اصلی خرید و فروش میوه و مرکبات و واحدهای صنفی سطح عرضه به دقت رصد می گردد .

 

وی ادامه داد : با توجه به اینکه انواع میوه و تره بار و مرکبات از اقلام اولویت دار و مهم در سبد مصرفی خانوارها در ایام مختلف سال بوده لذا این معاونت درطول سال نیز نظارت ویژه ای بر فعالین این صنف داشته به طوری که بازرسان این معاونت در سه ماهه اول سال جاری با انجام 2898 بازرسی از عمده فروشان و خرده فروشان میوه و تره بار و مرکبات برای 155 واحد متخلف نیز با عنواین تخلفاتی مختلف از جمله گرانفروشی ، عدم درج قیمت ، عدم صدور صورتحساب تشکیل پرونده انجام که جهت رسیدگی و صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال شده است .

 

وی همچنین اظافه کرد : در طول سه ماهه اول سال بعد از آرد و نان بیشترین میزان گزارشات مردمی رسیده به ستاد خبری 124 سازمان با بیش از 304 مورد درخصوص تخلفات حوزه میوه وتره بار بوده که دراسرع وقت مورد رسیدگی قرارگرفته و برای 64 واحد متخلف نیز پرونده تخلفاتی تشکیل شده است . 

عطاپوراز شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه تخلف احتمالی مراتب را ازطریق سامانه 124 اطلاع رسانی نمایند تا باسرعت ودقت کامل مورد رسیدگی قرارگیرد.

 

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی ضمنا از کلیه عمده فروشان وخرده فروشان میوه وتره بار خواست نسبت به رعایت قوانین نظام صنفی بویژه رعایت ضرایب سود قانونی و درج قیمت و پرهیز از نگهداری و فروش میوه و مرکبات خارجی قاچاق اهتمام نمایند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :