سرمربی تیم ملی دارت لیست نهایی آقایان و بانوان برای حضور در مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ کره جنوبی را اعلام کرد و در میان آنان ۲ نفر از دارت‌بازان استان فارس نیز دیده می‌شود.
کد خبر: ۶۳۴۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵ 25 July 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم:مهدی شایسته با اشاره به تکمیل شدن لیست نهایی تیم ملی دارت برای حضور در مسابقات آسیا و اقیانوسیه 2018 کره جنوبی اظهار داشت: این انتخاب پس از بررسی‌های علمی و عملی کادر فنی تیم ملی در 8 ماه گذشته از کلیه اردوهای انتخابی- تدارکاتی و با زیر نظر گرفتن مسابقات انجام شده در سطح کشور صورت گرفته است.

وی تجربه، اخلاق فردی و تیمی، ثبات در بازی، روحیه کار تیمی، روحیه مبارزه‌طلبی، سخت‌کوشی، تمرکز روی کیفیت، اتحاد و دوستی، آمادگی جسمانی را از جمله فاکتورهای انتخاب اعضای نهایی اعلام کرد و گفت: دو بازیکن آقا و یک بازیکن خانم در لیست ذخیره قرار دارند تا در صورت ضرورت از آنها استفاده شود.

شایسته افزود: امیدوارم همه دوستداران دارت از بازیکنان تا مسئولان ملی و استانی به این تیم کمک کنند تا ضمن کم کردن حاشیه‌ها و با بیان اظهارات امیدبخش، فشار و استرس بچه‌های تیم ملی کم شود تا در این دوره از مسابقات بتوانیم در بین سه تیم بالای آسیا قرار بگیریم.

سرمربی تیم ملی دارت کشورهای استرالیا، ژاپن ، کره و هنگ کنگ را مهم‌ترین رقبای ایران در این مسابقات دانست.

 مسابقات آسیایی در مهرماه امسال در کشور کره جنوبی برگزار می‌شود و این سومین حضور تیم ملی دارت کشور در مسابقات آسیا و اقیانوسیه است.

اسامی بازیکنان حاضر در لیست تیم ملی:
علیرضا ایزدی از استان اصفهان
داریوش خورشیدی از استان فارس
محمد مهدی دهقان از استان تهران
شاهین حسینی از استان فارس
مژگان رحمانی از استان تهران
مهشاد عوض‌زاده از استان سمنان

ذخیره آقایان : محمود هارونی از استان اصفهان
ذخیره آقایان : امیر مهدی امینی از استان تهران
ذخیره بانوان : اطهر عابدینی از استان اصفهان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار