کد خبر: ۶۳۴۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸ 24 July 2018
با بهره برداری از ۱۴ ایستگاه هوائی توزیع برق در سه ماهه نخست امسال، هم اینک ظرفیت پست های برق شهرستان گرمسار به دوهزار و ۳۹۵ کيلوولت آمپر افزايش يافته است.
مدیرتوزیع برق شهرستان گرمسار با بیان این مطلب گفت: اصلاح ۱۵ دستگاه ترانس توزیع برق در این شهرستان، از جمله اقدامات به عمل آمده در مدت قید شده محسوب مي شود.
حسین صفری با اشاره به این که ۷۹۳ متر شبکه فشار ضعیف هوائی و زمینی احداث شده افزود: در مدت مذکور ، يک هزار و ۲۵ متر شبکه ۲۰ کيلوولت هوائي داير گرديده است.
وی با عنوان این که طرح بهینه سازی ۸۳۷ متر شبکه های توزیع برق به انجام رسیده تصريح کرد: عمليات احداث ۷۰۰ متر کابل خودنگهدار توسط نيروهاي اجرائي اين مديريت نيز به اجرا در آمده است.
وی اظهارداشت: در سه ماهه ابتدائی امسال، ۷۱ دستگاه سرچراغ جدید به منظور ارتقای روشنائی معابر سطح  شهرستان نصب شده است.
وی به اجرای ۸۶ پروژه عمرانی برق رسانی در زمان ذکر شده اشاره نمود و اضافه کرد: به منظور بهره برداری از این پروژه ها ، مبلغ هشت میليارد و ۲۰۸ ميليون ريال اعتبار صرف گرديده است.
وی خاطرنشان کرد: نصب پست هوائی شهید غلامی با قدرت ۲۵۰ کیلوولت آمپر ، اصلاح تابلو ۲۰ کیلوولت پست زمیني نيروگاه، بهره برداري از دوفيدر پست ۶۳ کيلوولت شهيد احمدي و برقراري چهار دستگاه سکسيونر در گرمسار و ايوانکي ، به عنوان اهم اقدامات صورت گرفته در عرصه خدمت رساني در سه ماهه نخست سال۹۷ است.
وی بیان داشت: دایرنمودن خط ارتباطی فیدرهای روستاها و هنرستان ، توسعه شبکه فشار متوسط زمینی از پست ۶۳ کیلوولت جنت آباد و دوفیدر از آن ، نصب سه دستگاه پست هوائی به منظور کاهش تلفات انرژي الکتريکي ، بهسازي شبکه ۲۰ کيلوولت و فشار ضعيف روستاي رشمه و همچنين بهينه سازي شبكه فشار ضعيف ورودي ايوانكي ، از مهم ترين فعاليت هاي برنامه ريزي شده در سه ماهه دوم سال جاري توسط اين مديريت به شمار مي روند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار