نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه شهرداری ها و شهرداران در کشور شرایط سختی می گذرانند، اظهار داشت: با وجود شهرداران جوان در همدان رقابت خوبی بین شهرداری ها برقرار است.
کد خبر: ۶۳۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵ 18 July 2015
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه شهرداری ها و شهرداران در کشور شرایط سختی می گذرانند، اظهار داشت: با وجود شهرداران جوان در همدان رقابت خوبی بین شهرداری ها برقرار است.

به گزارش مهر، امیر خجسته در مراسم افتتاح بوستان فدک شهر همدان با تاکید براینکه در همدان بین شهرداران و شورای اسلامی شهر وحدت و همدلی وجود دارد، افزود: با وجود شهرداران جوان در همدان رقابت خوبی بین شهرداری ها برقرار است تا حق مردم به خوبی ادا و خدماتی ارزنده به آنان ارائه شود.

امیر خجسته با اشاره به اینکه هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به خلق نیست، ادامه داد: در حاشیه شهر همدان خدمات گسترده ای از سوی شهرداری در حال انجام است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه فضای سبز در همدان هشت و ۹ دهم درصد است، گفت: میانگین کشوری در این رابطه ۱۲ درصد است که امیدواریم با این رویه ای که استان در پیش دارد به این میانگین برسیم.

خجسته به تسهیلات ۷۰۰ میلیارد تومانی تعهد شده از سوی بانک شهر برای شهرداری ها اشاره و عنوان کرد: این حرکت اقدام بسیار موثری در زمینه توسعه شهری همدان خواهد بود.

وی با اعلام اینکه با طرحی که قرار است شهرداری ها زیر نظر دولت روند به شدت مخالفم، افزود: نباید این طرح عملی شود چراکه شهرداری ها و شورای شهر باید به عنوان نهادی مستقل و قدرتمندانه بدرخشند و شهر و دستگاههای تاثیرگذار باید در دست شهرداری باشد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به مسئله هسته ای و تلاش های تیم مداکره کننده کشورمان، گفت: به لطف خداوند شروع خوبی داشتیم و تیم مذاکره کننده در مقابل ابرقدرتهای دنیا خوش درخشید.

خجسته با تاکید براینکه نقش ولایت در مذاکرات هسته ای مشخص شد، بیان داشت: مقام معظم رهبری با درایت این موضوع را مدیریت کردند و نقش و نعمت ولایت در این امر بسیار موثر بود.

وی با افزودن این نکته در مسئله هسته ای ایران با وحدت جلو رفت، یادآور شد: تیم مذاکره توانست از خطوط قرمزی که رهبری تعیین نموده بود به خوبی دفاع کند و رمز موفقیت در مذاکرات وحدت و نظارت رهبری بود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به ۱۰۰ میلیارد دلار پول بلوکه شده ایران، افزود: با بازگشت پول به کشور باید این مبالغ در زیرساخت های کشور هزینه شود.

خجسته با بیان اینکه زمانیکه تولید رونق گیرد اشتغال نیز تامین خواهد شد، ادامه داد: جهان حق غنی سازی ایران را پدیرفته و همین که جمهوری اسلامی ایران خود را اثبات کند کار بسیار حائز اهمیت است و در ادامه نقش آفرینی مجلس نیز مهم است.

وی در ادامه سخنان خود، تنها راه نجات کشور را سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی عنوان کرد و گفت: رسیدگی به موضوع آزادراه همدان در مردادماه و افتتاح بیمارستان فوق تخصصی قلب در سال آینده از اقدامات در این راستا است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد تومانی که برای سرمایه گذاری در همدان قطعی شده، افزود: پتروشیمی هگمتانه در شش ماه آینده با دوهزار نیروی مستقیم و غیرمستقیم مشغول به کار خواهد شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار