با حضور مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان هرمزگان، فرماندار و امام جمعه، جمعی از مسوولان اجرایی شهرستان رودان و فرهنگیان مراسم تودیع و معارفه رییس آموزش و پرورش شهرستان رودان برگزار شد .
کد خبر: ۶۳۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲ 18 July 2015
به گزارش تابناک، مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در این مراسم گفت: باید در زمینه توسعه مشارکت های دانش آموزان در کلاس درس و مدرسه تلاش کنیم و با افزایش مهارت های فردی و اجتماعی دانش آموزان را به عنوان افراد تاثیرگذار در جامعه معرفی نماییم.
 
علی کرم پور افزود: جامعه ما باید تبدیل به یک مدرسه شود و دانش آموزان، معلمان و اولیا همدل و همراه یکدیگر باشند تا بتوانیم از نسل بعدی انتظار موفقیت داشته باشیم.
 
وی تصریح کرد: آموزش و پرورش باید تبدیل به یک نهاد تعلیم و تربیتی اثر گذار باشد که این امر با همراهی دولت و ملت و جامعه فرهنگیان میسر خواهد شد.
 
مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان هرمزگان با اشاره به برنامه های پیش روی حوزه آموزش و پرورش در استان گفت: باید با مشارکت همگانی برنامه ها و سیاست های وزارت آموزش و پرورش را بومی سازی و در استان اجرا کنیم.
 
کرم پور افزود: یکی از سیاست های ما توسعه مشارکت های مردمی است که نتیجه آن را در کلاس های درس می توان شاهد بود و هر زمانی که خانواده و مدرسه با یکدیگر مشارکت خوبی داشته باشند شاهد موفقیت های زیادی خواهیم بود.
 
وی به فعالیت ها و تلاش رییس سابق اداره آموزش و پرورش شهرستان رودان نیز اشاره کرد و گفت: در دوران مدیریت قبلی شاهد موفقیت های زیادی در حوزه های علمی، فرهنگی و هنری در رده استانی و کشوری بودیم و تلاش و پیگیری آقای خادمی ستودنی بود.
 
مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان هرمزگان افزود: امیدواریم که مدیریت جدید نیز با تلاش و جدیت به موفقیت های خوبی در تمامی حوزه ها دست یابد.
 
فرماندار شهرستان رودان نیز در این مراسم معلمان را به عنوان یکی از ارکان مهم تعلیم و تربیت در همه جوامع نام برد و گفت: معلمان همواره مجری برنامه‌های آموزشی در مدارس و تربیت کننده ی نیروی انسانی مورد نیاز جامعه هستند و به همین دلیل هر نوع پیشرفت مادی و معنوی جامعه وابسته به کیفیت کار معلمان آن جامعه می باشد.
 
احمد محمودی افزود: رشد و توسعه هر جامعه مستلزم پویایی نظام آموزشی آن جامعه است و تحول در نظام آموزشی در گرو بهبود عملکرد معلمان است.
 
وی تصریح کرد: حوزه آموزش و پرورش برای تربیت نیروی کارآمد و تاثیرگذار جامعه باید تمام ظرفیت خود را به کار گیرد و با تعامل با دیگر نهادها زیرساخت ها را برای حضور موثرتر دانش آموزان در جامعه فراهم کند.
 
در این مراسم از زحمات 3 ساله موسی خادمی در حوزه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رودان تقدیر شد و احمد رحیمی پور به عنوان سرپرست اداره آموزش و پرورش رودان معرفی شد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار