نماینده مردم جهرم تصریح کرد: ما نقد بسیار جدی به دولت داریم، اما در این شرایط تخریب دولت را کار درستی نمی‌دانیم و در جلسه امروز هم بحثی درباره تغییر تیم اقتصادی مطرح نشد.
کد خبر: ۶۲۶۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰ 03 July 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:محمدرضا رضایی‌کوچی رئیس کمیسیون عمران با اشاره به نشست غیرعلنی صبح امروز مجلس با حضور وزیر صنعت و رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: روسای کمیسیون‌ها، روسای فراکسیون‌ها و تعدادی دیگر از نمایندگان در این نشست درباره مشکلات اقتصادی مطالبی را بیان کردند.

وی ادامه داد: همچنین وزیر صنعت و رئیس سازمان برنامه و بودجه هم گزارشی را به وکلای ملت ارائه کردند.

رضایی‌کوچی با اشاره به عمده بحث‌های مطرح شده در این نشست تصریح کرد: ما در شرایط جنگ اقتصادی هستیم، لذا مجلس و دولت باید با یکدیگر هم‌افزایی داشته باشند تا بتوان در یک فضای همدلی کمترین آسیب به اقشار ضعیف جامعه وارد شود.

نماینده مردم جهرم اظهار کرد: برای آنکه اقتصاد کشور به جریان بیفتد، باید حمایت کاملی از تولید داخل و واحدهای تولیدی انجام شده و ارز مورد نیازشان تأمین شود؛ همچنین درباره تأمین مایحتاج مردم به ویژه در حوزه مسکن که می‌تواند اقتصاد را به جریان بیندازد، مطالب مهمی مطرح شد.

رئیس کمیسیون عمران با بیان اینکه نمایندگان از اظهارات شریعتمداری و نوبخت رضایت کاملی نداشتند، گفت: ایراد جدی وجود دارد و ما بارها اعلام کرده‌ایم که مسئولان دولتی در زمان حضور در مجلس با خود برنامه و راهکار داشته باشند، زیرا زمانی که خانه ملت تمام‌عیار پای کار ایستاده، توقع ندارد که مسئولان دولتی این طور جدا جدا و بدون برنامه حضور یابند.

وی افزود: ما توقع داریم تیم اقتصادی دولت به صورت هماهنگ و با یکدیگر در مجلس حضور یابند، یعنی یکبار جهانگیری معاون اول رئیس جمهور می‌آید و بار دیگر وزیر اقتصاد، باید تیم اقتصادی دولت به صورت جامع در اینگونه نشست‌ها حضور یابند.

رضایی‌کوچی بیان کرد: تیم اقتصادی دولت باید در درون با یکدیگر منسجم و با کمیسیون‌های تخصصی مجلس هم همکاری لازم را داشته باشند، متأسفانه ظاهرا در این حوزه‌ها ضعف وجود دارد، در صورتی که مجلس اکنون آمادگی دارد هرچیزی را که دولت برای رفع مشکلات بخواهد، در اختیارش قرار دهد.

نماینده مردم جهرم تصریح کرد: ما نقد بسیار جدی به دولت داریم، اما در این شرایط تخریب دولت را کار درستی نمی‌دانیم و در جلسه امروز هم بحثی درباره تغییر تیم اقتصادی مطرح نشد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار