فرمانده انتظامي شهرستان "کبودرآهنگ" همدان از کشف 10کيلو گرم ترياک و انهدام يک باند تهيه و توزيع مواد مخدر خبر داد.
کد خبر: ۶۲۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲ 15 July 2015

فرمانده انتظامي شهرستان "کبودرآهنگ" همدان از کشف 10کيلو گرم ترياک و انهدام يک باند تهيه و توزيع مواد مخدر خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان، سرهنگ "قويمي" با بيان اين مطلب گفت: درپي خبري مبني برفعاليت باند تهيه و توزيع موادمخدر ازنوع ترياک، ماموران پليس مبارزه با موادمخدر کبودراهنگ با همکاري مشترک عمليات ويژه همدان طي هماهنگي قضائي واقدامات پليسي نسبت به کنترل محورهاي مواصلاتي اقدام کردند.

وي افزود: ماموران مستقر در سه راهي کبودراهنگ، بعداز ظهر روز گذشته متهمان را که بايک دستگاه خودرو پيکان در حال حرکت بودند را شناسايي و اقدام به متوقف کردن خودرو کردند.

اين مقام انتظامي اظهار داشت: پس از متوقف کردن خودرو مذکور ، در بازرسي به عمل آمده از آن مقدار ?? کيلوگرم ترياک کشف شد و طي اين عمليات دو مرد و يک زن دستگير شدند.

سرهنگ قويمي در ادامه بيان داشت: با همکاري متهمان، خريدار مواد مخدر نيز شناسائي شد که طي عملياتي ديگر هنگامي که با خودرو شخصي خود به محل تحويل مواد مراجعه کرده بود، دستگير شد که به همراه ديگر متهمان پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي اعزام شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان در خبر ديگري از دستگيري عاملان سرقت يک دستگاه خودرو زانتيا در ادامه طرح مهار خبر داد و افزود: ماموران پاسگاه ويان طي يک عمليات تعقيب و گريز و با استفاده از شگردهاي خاص پليسي موفق به متوقف کردن خودرو مذکور شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان کبودرآهنگ گفت: در نتيجه اين عمليات سه نفر متهم به همراه يک نفر راننده خودرو پرايد که همدست متهمان مذکور در سرقت خودرو بود، دستگير و در بازرسي از آنان 2 تيغه چاقو به همراه يک قوطي اسپري فلفل دفاع شخصي کشف شد که در نهايت متهمان به همراه دو دستگاه خودرو توقيف شده جهت سير مراحل قانوني به کلانتري منتقل شدند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار