رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،با حضور در سامانه سامد؛ دستگاه های زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی به درخواستهای مردم رسیدگی کردند
کد خبر: ۶۲۳۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۱ 26 June 2018
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ، سید حسن میرعماد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، محمد سعیدی مدیر کل دامپزشکی استان، محمدباقر منوچهری مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان با حضور در مرکز سامد پاسخگوی سؤالات مردم استان در حوزه‌های کاری مرتبط خود شدند.
مدیر کل امور عشایری استان ، رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان ، مدیر شرکت پشتیبانی امور دام، معاون اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان و مدیر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از دیگر مدیران حاضر در مرکز سامد بودند که به سؤالات و درخواستهای مردمی پاسخ دادند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در حاشیه این برنامه با اشاره به اینکه باید همه مسئولان خدمتگذار مردم باشند اظهار داشت: خدمت به مردم و پاسخگویی به مشکلات آنان مهمترین شأن مسئولان است.
سید حسن میرعماد با بیان اینکه خدمت به مردم یکی از اهداف مهم انقلاب اسلامی است تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران بر پایه مردم شکل گرفته است و از این رو ضرورت دارد مسئولان توجه به مردم و رفع مشکلات آنان را در اولویت برنامه‌های کاری خود قرار دهند.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سامد( سامانه ارتباطی مردم و دولت) پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است که سبب کاهش مراجعه حضوری مردم به ادارات و تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم شده است.
ایجاد بستری مناسب برای تعامل آسان مردم و دولت، رسیدگی به شکایات، پیشنهادات و مشکلات مردم در تمام سطوح اجرایی، پاسخگویی سریع و رسیدگی مؤثر به تقاضای مردم و احقاق حقوق آنان، به حداقل رساندن فاصله زمان ثبت گزارش و حصول نتیجه برخی از اهداف اجرای پروژه سامد در کشور و استان ها است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار