خداحافظ روسیه،
تیم فوتبال ایران در سومین وآخرین دیدار از مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه در ورزشگاه سارانسک به مصاف تیم ملی پرتغال رفت که این دیدار با تساوی به پایان رسید و با توجه به تساوی اسپانیا و مراکش، دوتیم پرتغال و اسپانیا به مرحله بعد صعود کردند و ایران با جام خداحافظی کرد.
کد خبر: ۶۲۳۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۰ 26 June 2018

به گزارش تابناک ایلام؛شاگردان کی روش در دو دیدار گذشته خود توانستند با یک گل مراکش را شکست دهند و با یک بازی زیبا مقابل اسپانیا تنها با یک گل تن به شکست دادند و صاحب 3 امتیاز هستند. در این دیدار نیز ملی پوشان کشورمان با تساوی مقابل پرتغال با 4 امتیاز به کارخود در جام جهانی 2018 پایان دادند.

برای تیم ایران در این دیدار علی رضا بیرانوند، احسان حاجی صفی، مرتضی پورعلی گنجی، رامین رضاییان، مجید حسینی، سعید عزت اللهی، وحید امیری، امید ابراهیمی، جهانبخش، مهدی طارمی و سردار آزمون درترکیب ثابت قرار گرفتند.

روی پاتریسیو،سدریک سوارز، فونته-په په، رافائل گوئررو، آدرین، ژوا ماریو، ویلیام کاروالیو،ریکاردو کوارشما،آندره سیلوا و کریستیانو رونالدو برای پرتغال به میدان رفتند.

نیمه اول و در دقیقه 3 ضربه رونالدو درمحوطه جریمه در دستان بیرانوند قرار گرفت. دقیقه 7 پاس جهانبخش به امیری رسید و شوت این بازیکن با کم دقتی به بیرون رفت. دقیقه 11 پرتاب حاج صفی توسط داور خطا اعلام شد.دقیقه 12 ارسال بازیکن حریف با مشت بیرانوند دور شد. دقیقه 16 ضربه آزاد رونالدو با برخورد به سردار به کرنر رفت. دقیقه 19 ارسال کارشما توسط بیرانوند مهار شد.

دقیقه 21 ضربه آزاد رضاییان از بالای دروازه پرتغال راهی اوت شد.دقیقه 33 ضربه آزاد حاج صفی از جناح راست روی سرجهانبخش فرود آمد و ضربه این بازیکن دراختیار گلر سرخپوشان قرار گرفت.دقیقه 41 ارسال حاج صفی توسط مدافعان حریف دور شد. دقیقه 45 شوت کوارشما در درون دروازه ایران جای گرفت تا نیمه اول با برد پرتغال به پایان برسد.

نیمه دوم و در دقیقه 53 خطا روی رونالدو درمحوطه جریمه پنالتی اعلام شد و ضربه رونالدو توسط بیرانوند مهار شد.دقیقه 57 ارسال رضاییان به بیرون رفت. دقیقه 58 پاس روبه جلو بازیکن ایران توسط مدافع حریف به کرنر رفت. دقیقه 66 ضربه پشت محوطه جریمه رونالدو به بیرون رفت. دقیقه 69 ارسال رضاییان توسط مدافع پرتغال دور شد. دقیقه 71 شوت سیلوا از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه 72 ضربه خطرناک قدوس از کناردروازه پاتریسیو با اختلاف بسیار کمی به بیرون رفت.دقیقه 77 ضربه سیلوا از بالای دروازه ایران به بیرون رفت.دقیقه 87 ارسال سدریک از بالای دروازه ایران به بیرون رفت.دقیقه 91 ضربه پنالتی کریم انصاری فرد وارد دروازه پرتغال شد. دقیقه 94 ضربه طارمی درکمال ناباوری به بیرون رفت. تا بازی با تساوی و حذف ایران به پایان برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار