مدیرعامل شرکت توسعه و عمران شهر جدید بینالود گفت: تقاضای مشارکت شرکت های خصوصی خارجی در سرمایه گذاری های گردشگری این شهر بسیار است.
کد خبر: ۶۲۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۴ 15 July 2015
علی عودی در شصت و سومین جلسه اداری شورای شهرستان در تالار شورای شهر در شهرداری مرکز اظهار کرد: شهر جدید بینالود با 5 هزار و 200 نفر جمعیت، به علت ویژگی‌های خاص خود هر ساله همزمان با دهه آخر صفر میزبان 11 میلیون زائر پیاده است و این امر سبب شده تا کلنگ‌زنی پروژه حرم تا حرم اوایل امسال با حضور وزیر راه و شهرسازی از این منطقه آغاز شود.

وی با اشاره به اینکه جاده ترانزیتی این شهر شرایط اقتصادی آن را بهبود بخشیده است، تصریح کرد: یکی از مناطقی که در جذب گردشگر داخلی و خارجی و سرمایه‌گذار سهم ویژه و مهمی داشته است رباط فخر داوودی است که 700 سال قدمت دارد و زمین مقابل آن دارای مراتع گسترده بوده که بستر مناسبی برای ایجاد شرایط اقتصادی و سرمایه‌گذاری است.

مدیرعامل شرکت توسعه و عمران شهر جدید بینالود افزود: شهرک صنعتی این شهرستان هنوز اشباع نشده است و خوشبختانه شرکت ایران خودرو از این فرصت بهترین استفاده را برده است و سالانه یک هزار خودرو تولید می‌کند.

عودی تاکید کرد: کارخانه استیل نیز که از مصوبات سفر ریاست جمهوری است به این علت که نخستین تولیدکننده لوله‌های نرم استیل در کشور است توانسته سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی بسیاری را به خود جذب کند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اعتبارات دولتی نمی‌تواند پاسخگوی همه نیازهای انتقال آب به ملک‌آباد و شهر جدید بینالود شود، لذا خواهشمندیم بخش خصوصی نیز در این پروژه مهم مشارکت کند.

گفتنی است در پایان این جلسه، انتقال آب به ملک‌آباد و شهر جدید بینالود با اعتبار 37 میلیارد تومان به عنوان مصوبه نهایی تصویب شد به طوری که ملک‌آباد 100 درصد و شهر جدید بینالود با 50 درصد ظرفیت تامین در نظر گرفته شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار