کد خبر: ۶۱۹۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸ 17 June 2018
به همت موسسه افکار سنجی جهاد دانشگاهی استان سمنان این طرح به انجام رسید:
به گزارش روابط عمومی؛ انجام طرح بررسی میزان سنجش رضایتمندی مشترکین خانگی و کارکنان شرکت گاز استان سمنان در سال 1396 انجام شد. 
علیرضا شریفی نژاد مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: شرکت گاز یک سازمان خدمات رسان است که ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده و افزایش رضایت مشترکین از اهداف استراتژیک آن ترسیم شده است.
مدیرعامل شرکت گاز افزود: بی شک یکی از عوامل تاثیر گذار بر ارائه بهتر عملکرد به مردم جلب رضایت مشترکین ، نظر سنجی و بهره برداری از نظرات آنان می باشد. وی ادامه داد: ما در شرکت گاز به دنبال برند شدن هستیم و جایگاه مشتری و ذینفعان در برندینگ غیرقابل چشم پوشی است. 
شریفی نژاد گام اصلی بعدی را تعریف و اجرای پروژه های بهبود بر اساس نتایج استخراج شده از این طرح در حوزه های مختلف دانست و ضمن تشکر از مجریان و ناظران، ابراز امیدواری نمود: در نظر سنجی های آتی شاهد ارتقاء رضایت مشترکین و کارکنان در شاخص های مختلف باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار