تودیع و معارفه:
به گزارش تابناک سمنان ،مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سمنان با حضور معاونت محترم برنامه ریزی و پشتیبانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان در محل دفتر ریاست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سمنان برگزار گردید.
کد خبر: ۶۱۸۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶ 12 June 2018
به گزارش تابناک سمنان ،مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سمنان با حضور معاونت محترم برنامه ریزی و پشتیبانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداریاستان سمنان در محل دفتر ریاست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سمنان  برگزار گردید. به گزارش روابط عمومی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سمنان ، در این دیدار مهندس مجید افرادی معاونت محترم برنامه ریزی و پشتیبانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان ، حفاطت از عرصه های منابع طبیعی را بزرگترین هدیه برای نسل های آینده دانست و بر حفظ و حراست از منابع طبیعی تأکید کرد.
وی تاکید کرد : حفظ، احیاء و توسعه منابع طبیعی و فعالیت های آبخیزداری از وظایف ذاتی اداره منابع طبیعی بوده  و اظهار داشت : منابع طبیعی بخشی از ثروت ملی است و مدیران این بخش باید با جدیت مانع دست اندازی افراد سودجو به عرصه های طبیعی شوند.  
مهندس افرادی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ارزشمند مهندس علیرضا رهایی ، و تلاشهای صورت گرفته توسط ایشان در راستای حفظ و حفاظت از منابع طبیعی شهرستان سمنان قدردانی کرد.
ایشان همچنین انتصاب به جا و شایسته مهندس مجید مصطفائی را به عنوان سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سمنان تبریک گفت و موفقیت و سربلندی وی را از درگاه خداوند منان مسئلت نمود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار