به مناسبت روز ملی حجاب و عفاف نمایشگاه هنرهای تجسمی حجاب و عفاف روز دوشنبه در نگارخانه حوزه هنری و نمایشگاه لباس اسلامی در نگارخانه مجتمع ارشاد اسلامی ایلام برپا شد.
کد خبر: ۶۱۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹ 13 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،مدیر حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی ایلام گفت: در این نمایشگاه آثار نقاشی مدرن با موضوع حجاب و عفاف در معرض دید عموم قرار گرفته است.

محمد علی قاسمی اظهار کرد: این آثار توسط کیومرث صادقیان از هنرمندان برجسته حوزه گرافیک این استان با بهره گیری از نمادهای فرهنگ ایرانی و اسلامی خلق شده است.

وی ترویج فرهنگ حجاب و عفاف با استفاده از زبان هنر و تشویق هنرمندان به تولید آثار با موضوع حجاب به منظور احیای این فرهنگ دینی در جامعه را از اهداف برگزاری این نمایشگاه برشمرد.

قاسمی تاکید کرد: این نمایشگاه از امروز و بمدت یک هفته در دو نوبت صبح و عصر برای بازدید عموم دایر است.



*** نمایشگاه لباس اسلامی در ایلام گشایش یافت

نمایشگاه لباس اسلامی نیز امروز در حاشیه برگزاری همایش اسوه مکارم در نگارخانه مجتمع فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گشایش یافت.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایلام گفت: در این نمایشگاه 12 مدل از انواع لباس اسلامی با پوشش های مختلف در معرض دید قرار گرفته است.

اکبر امیدی تاکید کرد: مدل های لباس های اسلامی در این نمایشگاه توسط یکی از طراحان برجسته لباس استان ایلام تهیه و در این نمایشگاه عرضه شده است.

وی افزود: همچنین در بخش دیگری از این نمایشگاه 50 قطعه عکس از سیر تاریخی عفاف و حجاب در سراسر جهان به نمایش عمومی در آمده است.

امیدی اظهار کرد: این نمایشگاه با همکاری موسسه طلایه داران فردای روشن، امور بانوان استانداری و اداره ورزش و جوانان استان برپا و بمدت یک هفته پذیرای علاقه مندان است.

21 تیرماه در تقویم رسمی کشور بعنوان روز ملی حجاب و عفاف نامگذاری شده است
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار