حضرت آیت الله مجتهدشبستری در دیدار اعضای ستاد نخستین همایش بزرگداشت سالروز ورود مقام معظم رهبری به آذربایجان شرقی:
حضرت آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه درآذربایجان شرقی امروز در دیدار اعضای ستاد نخستین همایش بزرگداشت سالروز ورود مقام معظم رهبری به آذربایجان شرقی به تشریح برکات وجود ولایت فقیه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرداختند.
کد خبر: ۶۱۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴ 13 July 2015
به گزارش تابناک تبریز و به نقل ار پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله محسن مجتهدشبستری، ایشان با بیان این‌که استقلال، امنیت و عزت جهان اسلام از برکات ولی فقیه و رهبری است، خاطرنشان کردند: پاشیدن بذر بیشتر محبت رهبری، در دل ملت ایران و مطرح کردن عظمت ولی فقیه کار شایسته ای است و از نایب امام عصر(عج) هر اندازه تجلیل شود؛ بجاست.امام جمعه تبریز با اشاره به این‌که تجلیل از مقام معظم رهبری تجلیل از امام معصوم(ع) است، گفتند: وظیفه جدی اطاعت و تجلیل از ولایت فقیه همگانی است و باید قدر این نعمت بزرگ الهی را درکشور به خوبی بدانیم، چراکه اگر وجود مبارک ولایت فقیه نبود، دشمنان بارها بر کشور و ملت ایران مسلط شده بودند.آیت الله مجتهد شبستری با بیان این‌که ولایت‌مداری لازمه کسب بصیرت برای مقابله با توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی ایران است، افزودند: ولایت‌مداری در عمل بسیار متفاوت با ولایت‌مداری در شعار است، آن کس که ادعای دوستداری اهل بیت را دارد، بایستی پیرو محض ولی فقیه زمان به عنوان نائب امام عصر(عج) باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری اصلی‌ترین عامل دشمنی غرب با ملت ایران را وجود نظام ولایی در کشور و رهبری ولایت فقیه دانستند و گفتند: دشمنان نگران ترویج مدل حکومتی موفق ایران در دیگر کشورهای اسلامی هستند، غافل از این‌که آرمان انقلاب اسلامی ایران بیش از این‌ها در سراسر جهان رسوخ کرده است.
ایشان در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری همایش بزرگداشت سالروز ورود مقام معظم رهبری به آذربایجان شرقی، اظهار داشتند: بیش از دو دهه از سفر به یاد ماندنی و تاریخی رهبر معظم انقلاب به آذربایجان شرقی و تبریز می گذرد و گرامیداشت این روز باید به بهترین شکل ممکن برگزار شود.
حضرت آیت الله مجتهد شبستری با بیان این‌که بایستی برکات و آثار ولایت فقیه در این همایش تبیین شود، گفت: لبه تیز حملات رسانه‌ای تبلیغی رسانه‌های غرب به سمت ولایت فقیه است، از این رو باید نسل جوان جامعه را بیش از پیش با برکات ارزشمند اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه آشنا کنیم.
بنا بر این گزارش، برای برگزاری همایش بزرگداشت سالروز ورود مقام معظم رهبری به آذربایجان شرقی ۱۱ کمیته تشکیل شده که متولی اصلی برگزاری آن بسیج اساتید آذربایجان شرقی است، این همایش نخستین همایش یکروزه بزرگداشت سالروز ورود مقام معظم رهبری به آذربایجان شرقی پنجم مرداد در تبریز برگزار می شود.
گفتنی است، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی طی روزهای ششم تا هشتم مرداد سال ۱۳۷۲ به استان آذربایجان‌شرقی سفر کردند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار