کد خبر: ۶۱۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹ 13 July 2015
مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج گفت: عملیات نوسازی سالن‌های ورزشی سطح شهر کرج آغاز شد.
 حسین سعیدی سیرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: توسعه مراکز فرهنگی و ورزشی در این کلانشهر یکی از مهمترین اولویت‌های ما است لذا بر اساس برنامه‌ریزی‌های لازم و رصد نیازهای این گونه مراکز در مناطق مختلف تلاش می‌کنیم تا مراکز فرهنگی و ورزشی را در مناطق 12 گانه این کلانشهر با رشد مواجه کنیم.

وی ادامه داد: متأسفانه کلانشهر کرج با فقر سرانه‌های فرهنگی و ورزشی مواجه است که لازم است مسئولان و متولیان در این زمینه تلاش خود را دو چندان کنند و با توسعه این سرانه‌ها تا حدودی کرج را به استانداردهای لازم برسانند.
مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج در ادامه سخنان خود از تخریب بافت قدیمی سالن ورزشی شهدای گلشهر خبر داد و گفت: این سالن ورزشی نیز بسیار فرسوده بود که با تمهیدات اندیشیده شده این سالن ورزشی نیز در حال بهسازی و نوسازی است که با توجه به پیشرفت فیزیکی مناسب این مهم ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
سعیدی سیرایی در ادامه سخنان خود به عملیات بهسازی سالن‌های ورزشی در سطح شهر اشاره کرد و گفت: با تمهیدات اندیشیده شده تمامی سالن‌های ورزشی موجود در سطح شهر بهسازی و نوسازی می‌شود.
وی این اقدامات را شامل تعویض کفپوش، خرید و نصب صندلی تماشاگر، نصب ضربه‌گیر دیواری، انجام نقاشی و رنگ آمیزی دیوارها و محوطه سالن‌ها، تعمیر موتورخانه، بازسازی سرویس‌های بهداشتی و... عنوان کرد.
این مسئول گفت: برای بهسازی این سالن‌های ورزشی 20 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
سعیدی سیرایی در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه باید برنامه‌های فرهنگی و ورزشی را در سطح شهرستان با توسعه و رشد بیشتری همراه کنیم اظهار داشت: برگزاری انواع جشنواره‌ها، مسابقات، همایش‌ها، برنامه‌ها و گردهمایی‌ها با محوریت ارتقای آموزش‌های همگانی و فرهنگ شهروندی بخشی از کارنامه عملکرد معاونت و سازمان فرهنگی شهرداری کرج به شمار می‌رود که آثار بسیار خوبی را در بین شهروندان داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار