مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گیلان از برپایی نمایشگاه توانمندی‌های مددجویان این نهاد در پنج شهرستان استان خبر داد.
کد خبر: ۶۱۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰ 13 July 2015
به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، علیرضا محمدی امشب در جشن رمضان و بازگشایی نمایشگاه توانمندی‌های خودکفایی و خوداشتغالی مددجویان انزلی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان جامعه فضای معنوی به خود می‌گیرد، اظهار کرد: طرح‌های متنوعی از کمیته امداد با مشارکت‌های مردمی در استان به اجرا گذاشته شده است.

وی اطعام مددجویان را از جمله طرح‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان ذکر کرد و افزود: طرح کیسه همیار مولا نیز یکی از اقدام‌های برجسته در استان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی، برپایی نمایشگاه توانمندی‌های مددجویان در چهار شهرستان استان را از دیگر طرح‌ها عنوان کرد و ادامه داد: این نمایشگاه در آستارا، انزلی، لاهیجان و رشت گشایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه گام‌های خوبی برای خوداشتغالی مددجویان برداشته شده است، گفت: سال گذشته 53 میلیارد تومان وام اشتغال در گیلان پرداخت شد و یکی از پنج استان برتر کشور در این زمینه بودیم.

محمدی با تصریح بر اینکه امیدواریم امسال اشتغال مددجویان کمیته امداد استان به 2 برابر افزایش یابد، خاطرنشان کرد: در روز عید فطر تمام ایستگاه‌های کمیته امداد با استقرار در نمازهای جمعه شهرستان‌های استان آماده دریافت زکات فطره می‌شوند.

وی حمایت از ایتام و کودکان بدسرپرست را از اقدام‌های مهم کمیته امداد ذکر کرد و یادآور شد: تمام صدقات مردم صرف محرومان و نیازمندان همان منطقه می‌شود.

این مسئول کمک به مردم یمن را از دیگر اقدام‌های نوع‌دوستانه عنوان کرد و متذکر شد: امیدواریم کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم به صورت مستقیم به دست مردم ستمدیده یمن برسد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی انزلی نیز در مراسم مذکور برپایی نمایشگاه توانمندی‌های مددجویان را نشانه خودکفایی این قشر دانست و گفت: مددجویان با استفاده از تسهیلات خوداشتغالی به خودکفایی رسیدند.

به گفته حسین کاوش، در نمایشگاه مددجویان کمیته امداد انزلی در زمینه‌های پوشاک، صنایع‌دستی، خدماتی، گلیم‌بافی، شیرینی‌پزی و ... در 22 غرفه عرضه می‌شود.

به گزارش فارس، نمایشگاه مددجویان کمیته امداد در انزلی به مدت پنج روز از ساعت 19 تا 23 در پارک حافظیه دایر است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار