فرمانده انتظامی مازندران از کشف 10 میلیارد ریالی انواع کالای قاچاق در راستای طرح تشدید و مقابله با قاچاق کالا و ارز طی سه روز گذشته در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۶۱۲۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵ 29 May 2018
به گزارش تابناک : سردار سیدمحمود میرفیضی گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت کالاهای گمرکی، دخانی و ترانزیتی و در راستای طرح تشدید و مقابله با قاچاق کالا و ارز و ناامن ساختن بستر ارتکاب جرم، طرح عملیاتی مقابله با قاچاق کالا به مدت سه روز با استفاده از همه ظرفیت‌ها و همکاری دستگاه‌های اجرایی برون سازمانی در سطح استان مازندران به مرحله اجرا درآمد.
 
وی با اشاره به کشف 105 هزار نخ سیگار و 197 بسته تنباکوی قاچاق از کشف 34 تن چوب آلات جنگلی قاچاق، 440 عدد دارو، 1277 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، 69 هزار عدد مواد غذایی و 603 عدد انواع نوشیدنی‌های خارجی قاچاق خبر داد.
 
فرمانده انتظامی مازندران از کشف 34 تن چوب آلات قاچاق به همراه 54 دستگاه کولر گازی قاچاق، سه دستگاه موتورسیکلت سنگین و یک دستگاه خودرو خارجی قاچاق خبر داد و افزود: 86 ثوب البسه، 70 لیتر سموم کشاورزی و 108 گرم طلای خارجی قاچاق از دیگر کشفیات این عملیات بوده است.
 
این مسؤول ارزش کشفیات این مقدار کالای قاچاق را حدود 10 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در این خصوص 10 دستگاه خودرو توقیف شد و 37 متهم به قاچاق کالا شناسایی و دستگیر شدند.
 
میرفیضی برخورد با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز را از اولویت‌های پلیس مازندران در سال 1397 اعلام کرد و گفت: پلیس در راستای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی و توسعه اشتغال‌زایی در جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.
 
 
منبع : شهرفردا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار