رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل از منتفی شدن سفر رئیس جمهور به اردبیل برای حضور در اجلاسیه سراسری نظام مهندسی ساختمان خبر داد.
کد خبر: ۶۱۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳ 13 July 2015

فرید صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: هفته آینده این اجلاسیه با اعلام آمادگی همه استان‌ها و حضور هیئت رئیسه سازمان‌های نظام مهندسی سراسر کشور به میزبانی اردبیل برگزار خواهد شد، که ما تلاش می‌کنیم تا این اجلاسیه با حضور میهمانان ملی به شایستگی برگزار شود.

وی افزود: با رایزنی‌هایی که با وزرای راه و شهرسازی، نیرو، نفت و تعدادی از مشاوران ارشد رئیس جمهور به انجام رسیده است، حضور این مسئولان ارشد کشوری را در استان اردبیل شاهد خواهیم بود که امیدواریم در مدت دو روز برگزاری این اجلاسیه در 30 و 31 تیرماه بتوانیم در قالب کارگروه‌ها و کمیسیون‌های تخصصی و نشست‌های کارشناسی مباحث مرتبط را به پیش برده و ارزیابی‌ها و جمع‌بندی‌های کیفی‌تر و کاربردی را شاهد باشیم.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل یادآور شد: در این اجلاسیه سعی خواهد شد تا به صورت سالانه برنامه‌ها و هدف‌گذاری‌های سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان سراسر کشور در بخش‌ها و ابعاد مختلف مورد ارزیابی و توجه قرار گیرد که جدا از حضور هیئت ‌رؤسای نظام مهندسی ساختمان استان‌های مختلف به همراه معاونان امور عمرانی استانداری‌ها و مدیران راه و شهرسازی گام عملی در تقویت فعالیت نظام مهندسی و انجام تکالیف و برخی از هدف‌گذاری‌های درست، علمی و تخصصی را در این حوزه به همراه خواهد داشت.

صالحی گفت: در این دو روز برگزاری اجلاسیه سراسری در اردبیل و سرعین سعی شده تا با تدارک مناسب هم امکان اسکان و هم بهره‌گیری از توان تخصصی کارشناسان و مهندسان با تجربه در این حوزه فراهم آمده و امکان بهره‌گیری بیشتر از این ظرفیت بیش از گذشته فراهم بیاید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار