در شهرداری چرام اتفاق افتاد؛
به دنبال انتخاب گزینه معاونت شهرداری چرام از طیف مخالف گمانه زنی های زیادی در سطح فضای رسانه ای شهرستان چرام به دنبال داشن.
کد خبر: ۶۱۱۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵ 27 May 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد، پس از مشخص شدن نتیجه انتخابات شورای شهر چرام، اعضای شورای شهر تصمیم به انتخاب شهردار برای شهر چرام گرفتند. 

اعضای شورا طی بیانه ای در این حوزه از مردم درخواست کمک نمودند و در طی یک سری پارامترهای مدیریتی و روند نمرده دهی به گزینه های موجود برای شهردار چرام نمره دادند و سرانجام مهندس نوری از ماراتون نمره دهی اعضای شورا موفق بیرون آمد. 

در ابتدای مدیریت شهری وی، فعالیتهای خوبی صورت گرفت و مردم نیز تاحدودی نسبت به انجام این فعالیتها اطلاع پیدا میکردند. 

رسانه های همفکر شهردار (اصلاحطلب) در این بازه از زمان، بایکوت خبری بودند. اما پس از شنیدن انتصاب یک اصولگرا به سمت معاون شهردار چرام، رسانه ها و افراد همفکر شهردار فعلی چرام به تکاپو افتاده و شروع به انتقاد کردند و در خصوص این انتصاب خواهان گزینه ای از طیف سیاسی خود شدند.  

فعالیت این رسانه ها و افراد در ابتدا، روند لاک پشتی داشت اما پس از حکم انتصاب معاون شهردار چرام از طیف مخالف شهردار، گمانه زنی ها و اختلاف نظرات را شروع کردند. 

در ادامه شورای شهر چرام که فارغ از نگاه سیاسی، شهردار را انتخاب کرد تا از این ره آورد، چرام راه پیشرفت را طی کند اما در این بازه زمانی برخی رسانه ها حواشی زیادی را برای شهردار چرام بصورت رسمی کلید زدند و گزینه های مد نظر خود را پیشنهاد می دادند. 

اما در این بین دو گزینه مد نظر افراد و رسانه های همفکر شهردار بود که با توجه به شنیده ها، یکی از گزینه ها به علت مشکل اداری کار خود از دور رقابت کنار رفت و گزینه دوم نیز که مدنظر رسانه ها بود، نیز به دلیل مشکلاتی در این سمت ناتوان بود.  

شهردار چرام در گفت وگو با خبر چرام عنوان کرد: انتخاب بنده از روی تخصص، تعهد و پاکدستی بود. 

نوری افزود: در حوزه مدیریت خود هیچوقت جناحی یا سیاسی برخورد نمیکنم چرا که حق و حقوق شهروندان است. 

وی افزود: پیشنهادات برای منفعت و فشار رسانه ها از روی غرض شخصی است. 

بر اساس این گزارش، فعالیت های شهرداری چرام انعکاس خبری کمرنگی داشت اما در زمان انتصاب معاون شهردار رسانه ها بیدار و شروع به ایجاد حواشی نمودند.

باید آگاه باشیم و بدانیم این رسانه ها چه اهدافی را دنبال می کنند و باید بیان کرد به چه دلیلی در عزل و نصب ها به جای تاکید بر شایستگی، سیاست زده و تعصبی عمل می کنند. 

امیدواریم برخی رسانه ها و افراد فعال سیاسی در حقیقت به دنبال آبادی چرام همیشه سرسبز بوده نه حاشیه سازی و انعکاس انتقادات بی مورد و اشتباه برای انتصاب یک نیرویی در سمت معاونت شهرداری، به این دلیل که در این نهاد فردی که متخصص و خدمتگزارتر باشد، مطرح و منصوب میشود و چنانچه در مسولیت ها تخصص وتعهد جای خود را به سیاست بازی بدهد باعث عقب افتادگی جامع هدف می شود. 

در پایان به عنوان یک رسانه باید همواره در راستای وظیفه ی خطیر خود که همانا آگاهی بخشی و پیگیری مشکلات مردمی و انتقادات سازنده بدون غر‌ض ورزی شخصی است گام برداشته و از این مسیر خارج نشویم تا مسئولان بتوانند شهری زیبا و با نشاط برای شهروندان مهیا کنند.  

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
درود در برحاجتی و نوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار