کد خبر: ۶۰۲۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹ 08 May 2018
به گزارش خبرنگار مهر، محمد دستورانی شامگاه دوشنبه در آیین تقدیر و تجلیل از معلمان نمونه دامغان به میزبانی تالار خوارزمی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن بیان اینکه ۴۳ پروژه عمرانی حوزه آموزش‌وپرورش در استان سمنان اجرا می‌شود، تأکید کرد: برای اجرای این طرح‌ها ۵۵ میلیارد تومان اعتبار صرف شده و امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک بتوانیم شاهد افتتاح این پروژه‌ها باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به اینکه ۱۲۰ هزار دانش‌آموز در یک هزار و ۲۳ آموزشگاه تحصیلی استان سمنان مشغول به تحصیل هستند، افزود: هشت هزار و ۵۰۰ فرهنگی کار تدریس به این دانش آموزان را بر عهده‌دارند.
پرداخت مطالبات معلمان استان سمنان
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان در ادامه ضمن بیان اینکه حق‌الزحمه امتحانات فرهنگیان استان با تأمین اعتبارات تا چند روز آینده پرداخت می‌شود، افزود: میزان پاداش فرهنگیان استان رقمی معادل ۳۵ میلیارد تومان است که در تلاش هستیم این مطالبات نیز پرداخت شود.
دستورانی خاطرنشان کرد: مطالبات فرهنگیان استان سمنان شامل حق‌التدریسی‌ها به مدت شش ماه، حق الزحمه امتحانات ۹۶-۹۵ و همچنین حق خرید خدمات بوده که پرداخت این مطالبات نیز در دستور کار قرار دارد.
وی از استخدام ۴۰۰ نفر نیروی انسانی جدید در اداره کل آموزش‌وپرورش استان سمنان طی سال ۹۷ خبر داد و افزود: هفته گرامیداشت مقام و منزلت معلم فرصتی است که از خدمات و زحمات معلمان تقدیر و تجلیل و خدا قوت به آنان گفته شود.
ضرورت نشاط آفرینی در آموزش و پرورش
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان تصریح کرد: نشاط‌آفرینی و تقویت آرمان‌های امام راحل و انقلاب از دیگر موضوعاتی است که در دستور کار اداره کل آموزش‌وپرورش استان سمنان قرار دارد و به‌صورت ویژه به آن‌ها پرداخته خواهد شد.
دستورانی با اشاره به اینکه باید از اندیشه بزرگ شهید مطهری در راه تعلیم و تربیت صحیح استفاده شود، اظهار داشت: رویکرد اداره کل آموزش‌وپرورش استان سمنان در سال جاری فرهنگ‌سازی برای حمایت از کالای ایرانی و ایجاد امید و نشاط در جامعه است.
وی یادآور شد: یک هزار و ۲۰۰ فرهنگی دامغانی در ۱۰۵ آموزشگاه تحصیلی کار تعلیم و تربیت ۱۳ هزار دانش آموز را بر عهده دارند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار