رئیس پلیس‌راه استان همدان از وقوع دو فقره تصادف فوتی در تعطیلات گذشته در آزاد راه همدان_ساوه خبر داد.
کد خبر: ۶۰۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸ 13 July 2015
رئیس پلیس‌راه استان همدان از وقوع دو فقره تصادف فوتی در تعطیلات گذشته در آزاد راه همدان_ساوه خبر داد.

به گزارش ایسنا؛ سرهنگ "مهدی شاکری" اظهار کرد: در تاریخ 17 تیر سال‌جاری ساعت 12:30 یک دستگاه سواری پژو در آزاد راه همدان_ ساوه واژگون شد و حاصل این تصادف فوت خانمی 30 ساله بود که طبق بررسی‌های انجام شده علت واژگونی این تصادف خواب‌آلودگی راننده اعلام شده است.

رئیس پلیس‌راه استان همدان ادامه داد: همچنین در تاریخ 19 تیر سال‌جاری ساعت 13:30 یک دستگاه سواری پژو 405 در آزاد راه همدان_ساوه واژگون شد و در این واژگونی، پیرمردی 70 ساله که سرنشین بود، فوت کرد.

سرهنگ شاکری یادآور شد: اکثر تصادفات در آزاد راه همدان_ساوه از سمت تهران به همدان به وقوع می‌پیوندد همچنین باید برای ایام تعطیلات عیدفطر برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود تا آمار تصادفات کاهش یابد.

وی خاطرنشان کرد: از روز پنج‌شنبه هفته‌جاری پیک ترافیکی در جاده‌های استان آغاز می‌شود و با توجه به اینکه استان همدان جزو استان‌های مواصلاتی محسوب می‌شود، نیروهای کمکی انتظامی آماده‌باش خواهند بود.

سرهنگ شاکری تصریح کرد: 10 دستگاه خودرو از واحدهای انتظامی برای این ایام آماده ارائه خدمات به مسافران است.

وی گفت: با پایان ایام ماه رمضان سفرهای تابستانی هم‌وطنان آغاز می‌شود و به این ترتیب نیروهای آموزشی از تهران به همدان می‌آیند و به مسافران خدمات ارائه خواهند کرد.

سرهنگ شاکری با بیان اینکه نصب برخی تابلوها و بنرهای هشداردهنده در کاهش تصادفات تاثیرگذار است، تاکید کرد: تعداد قابل توجهی بنر، حاوی عکس‌های تصادفات و توصیه‌های ایمنی را تهیه کرده‌ایم که در جاد‌های مواصلاتی استان نصب خواهد شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار