امام جمعه کازرون گفت:با بیان اینکه عربستان و اسرائیل میلیاردها دلار هزینه صرف جنگ افزارها و نیروی نظامی خود می‌کنند، گفت: ایران که دشمنان زیادی در همسایگی خود دارد نباید از توان موشکی خود کوتاه بیاید.
کد خبر: ۶۰۰۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 05 May 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به 18 اردیبهشت و روز بیماری‌های صعب‌العلاج اظهار داشت: در کشور و شهرستان کازرون افرادی به این بیماری‌های صعب‌العلاج مبتلا هستند که باید مراکزی جهت درمان ایجاد شود تا در دغدغه بیماران کمتر شود.

وی با اشاره به ضرورت توجه به جایگاه مادی و معنوی معلمان گفت: باید به حل معضلات و مشکلات خانواده آموزش و پرورش و معلمان توجه بیشتری شود.

امام جمعه کازرون افزود: خیرین با ورود به بخش مدرسه‌سازی، آزمایشگاه و امکانات رفاهی و ورزشی توجه بیشتری کنند تا مشکلات آموزش و پرورش کمتر شود.

خرسند با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور آمریکا در ۲۲ اردیبهشت ماندن یا خروج از برجام را اعلام می‌کند گفت: ماندن یا خارج شدن از برجام توسط آمریکا فرقی هم ندارد چون تحریم‌ها و توهین‌های آنها همچنان پابرجاست و این نشان دهنده خوی استکباری آمریکایی‌ها است.

وی اضافه کرد: تقسیم کار اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها برای کشاندن دوباره ایران به میزمذاکره کار بیهوده‌ و حماقت استکبار است.

امام جمعه کازرون با تأکید بر اینکه نفوذ ایران در منطقه و جهان نفوذ معنوی است گفت: ملت‌های آزاده، ایران را الگوی خود قرار داده و این نفوذ دراختیار مقامات دولتی و قابل مذاکره نیست.

خرسند با بیان اینکه عربستان و اسرائیل میلیاردها دلار هزینه صرف جنگ افزارها و نیروی نظامی خود می‌کنند، گفت: ایران که دشمنان زیادی در همسایگی خود دارد نباید از توان موشکی خود کوتاه بیاید.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی زیر بار هیچ تعهد غیر از برجام نمی‌رود، اظهار داشت: گزینه‌های زیادی روی میز ایران برای خروج از برجام است.

امام جمعه کازرون تصریح کرد: همه مسوولان کشور باید یک صدا و متحد اقتصادمقاومتی را جدی گرفته و بدانند همه دنیا آمریکا و اروپا نیست.

وی با اشاره به بازدید استاندار فارس از پروژه‌های کازرون گفت: باید زمان بگذرد تا وعده‌های داده شده معلوم شود و ما پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم.

خرسند با بیان اینکه استاندار از رکود پروژه‌های کازرون تعجب کرده بود اظهار داشت: دولت باید دین خود را به کازرون ادا کرده و سرمایه‌داران کازرونی نیز با سرمایه‌گذاری خود باعث رونق شهر شوند.

وی با بیان اینکه حس تعلق به شهرستان خوب است اما نباید صرف انتخابات زودهنگام شود، تاکید کرد: سوء استفاده برای این مسائل بحث انحرافی است.

خطیب جمعه کازرون با بیان اینکه یکی از سخت‌ترین لحظه‌های عمرم آن زمان است که جوان تحصیل‌کرده برای کار به من مراجعه می‌کند گفت: ما در کازرون منابع زیادی داریم که می‌توانیم از آنها برای ایجاد اشتغال و درآمد استفاده کنیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار