معاون عقیدتی سیاسی سپاه همدان درباره تحقق شعار سال، گفت: از سالیان دور سپاه، حمایت از کالای ایرانی را در دستور کار خویش قرار داده و تاحد ممکن از کالا‌های ایرانی استفاده می‌کند.
کد خبر: ۵۹۹۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ 03 May 2018
معاون عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران گفت: اشرافی گری یکی از معضلات امروز جامعه است به طوریکه با اصلاح معیشت مردم در جامعه توان و قدرت ایران چندبرابر خواهد شد

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام سیدعلیرضا ادیانی  در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سالانه پنج هزار سرباز جوان در سطح کشور آموزش‌های قرآنی را به خوبی فراگرفته و حافظان و قاریان زیادی از این مجموعه خارج می‌شوند.

وی افزود: در نظام جدید توجه خوبی به دانش سیاسی شده و همه کسانی که جذب سپاه می‌شوند با مبانی و تاریخ انقلاب آشنا و در سطوح بالاتر با مسائل عقیدتی بیشتر آشنا می‌شوند.

معاون عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران گفت: سپاه هرگز خود را وارد دسته‌ها و احزاب سیاسی نمی‌کند چرا که سپاه پاسدار انقلاب و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی است.

وی تصریح کرد: سپاه نظامی که پایبند به قانون اساسی بوده و مشروعیت نظام و رهبری را قبول داشته و در جبهه انقلاب باشد را می‌پذیرد.

ادیانی با بیان اینکه یکی از مولفه‌های سپاه و پاسدار مردمی بودن است، تاکید کرد: سپاه هیچ ماموریتی در زمینه سازندگی ندارد و با این حال شاهد حضور نیرو‌های این مجموعه در مناطق محروم، زلزله زده و کم برخوردار هستیم.

وی بیان کرد: همه ساله سالروز شهادت شهید مطهری را با عنوان هفته عقیدتی، سیاسی نامگذاری کرده و در همه مناطق سپاه برنامه عمومی با عنوان بزرگداشت شهیدمطهری برگزار می‌شود.

معاون عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران گفت: تجلیل از مربیان و مدیران نمونه در حوزه عقیدتی سیاسی، برپایی نمایشگاه کتاب و اجرای تخفیفات کتاب، برگزاری نشست‌های فرهنگی با عنوان حکمت مطهر در حوزه‌های بسیج از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی با بیان اینکه مرز ما اسلام است، تصریح کرد: روزی می‌رسد که تنها ویزای افراد برای سفر به کشور‌های اسلامی، مسلمان بودن باشد. هرکسی مسلمان باشد برادر ما است هرچند در خاور دور باشد.

وی تاکید کرد: بزرگترین تهدید کنونی نظام استحاله، عقب نشینی از اصول و ارزش‌ها توسط مسئولان و باور نداشتن به توان و ظرفیت‌های داخلی است.

معاون عقیدتی سیاسی سپاه همدان درباره تحقق شعار سال، گفت: از سالیان دور سپاه، حمایت از کالای ایرانی را در دستور کار خویش قرار داده و تاحد ممکن از کالا‌های ایرانی استفاده می‌کند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار