معاون فرماندار اردکان تاكيد كرد: بايد از پتانسيل جمعيت جوان شهرستان با نگاه سرمایه‌ای بهره برد و با برنامه‌ریزی مناسب برای جوانان، اهداف بزرگ کشور را محقق ساخت.
کد خبر: ۵۹۹۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵ 01 May 2018

« مصطفی پوردهقان اردکان» در نشست ستاد بزرگداشت روز جوان با بیان این که رده سنی جوانان بخش قابل توجهی از جمعیت شهرستان اردکان را تشکیل می‌دهد، افزود: باید از این فرصت با نگاه سرمایه‌ای بهره برد و با برنامه‌ریزی مناسب برای جوانان، اهداف بزرگ کشور را محقق کرد .

وي با تأکید بر پرهیز از موازی‌کاری در اجرای برنامه‌های هفته جوان، گفت: پیش از این سازمان ملی جوانان به صورت متمرکز برنامه‌ریزی برای مباحث مرتبط با جوانان را برعهده داشت ولي با انحلال این سازمان، مسئولیت ساماندهی امور جوانان به وزارت ورزش و جوانان واگذار شد .

پوردهقان بیان كرد: وظیفه دستگاه‌های متولی نیازسنجی از مطالبات جوانان و در تامین زیرساخت‌های لازم در این حوزه است و در نهایت امور این قشر باید دست خودشان داده شود .

وی تصریح کرد: شهرداری‌ها باید بخشی از هزینه‌های خود را به حوزه‌های فرهنگی، ورزشی و هنری جوانان اختصاص دهند .

پوردهقان تصریح کرد: ارائه آموزش‌های لازم به جوانان و خانواده‌ها از مسائلی است که باعث بهره‌گیری بیشتر و بهتر از ایام جوانی می‌شود و الگوهای مناسبی از مدیریت موفق را به جامعه معرفی خواهد کرد .

همایش جوان انقلابی، مسابقات فرهنگی ورزشی هنری، دیدار با خانواده‌های جوان‌ترین شهیدان شهرستان، برگزاری نمایشگاه‌های کتاب و هنرهای تجسمی، ایجاد ایستگاه تست سلامت در دانشگاه‌ها، نشست کتابخوان ویژه جوانان، از جمله برنامه‌هایی بود که از سوی مسئولان دستگاه‌های مرتبط اردکان جهت برگزاری در هفته جوان شهرستان اردکان ارائه شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار