در آیین جشن هفته جوان که پنجشنبه شب با حضور معاون امور ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان و استاندار قم ترتیب یافت، از 18 جوان برتر سازمان های مردم نهاد قم تجلیل شد.
کد خبر: ۵۹۶۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵ 27 April 2018

به گزارش تابناک قم، مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در این آیین اظهار داشت: این جوانان، فعالان در عرصه های قرآنی، علمی و پژوهشی، کارآفرین، مخترع، نخبه، ورزشکار، روشندل، سرباز و سایر موارد هستند.

حسن عابدی افزود: جوانان استان قم در بسیاری از حوزه ها در عرصه های ملی و بین المللی درخشیده اند و رتبه های برتری را برای این استان به ارمغان آورده اند.

وی در ادامه با بیان این که برنامه های هفته جوان از 8 تا 15 اردیبهشت ماه سال جاری در قم برگزار می شود گفت: برنامه های متنوعی با همکاری سازمان های مردم نهاد در نظر گرفته شده است که در نقاط مختلف استان ترتیب می یابد.

وی ادامه داد: برنامه های هفته جوان با آیین خطبه خوانی در حرم کریمه اهل بیت(ع) آغاز و در ادامه، دیدار با خانواده های شهدا، برگزاری همایش آموزش خانواده موفق، یادواره ملی شهدای مدافع حرم و برپایی نمایشگاه لشکر فاطمیون و زینبیون برگزار می شود.

عابدی از برگزاری یادواره ملی شهدای جوان مدافع حرم حضرت زینب(س) در روز 13 اردیبهشت ماه جاری در مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) قم خبر داد و گفت: از هر استان یک خانواده شهید جوان مدافع حرم حضرت زینب(س)، تقدیر می شود.

در استان قم 37 سازمان مردم نهاد با 10 هزار عضو در حوزه های مختلف فرهنگی، هنری، عملی و پژوهشی، اجتماعی و اقتصادی فعال است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار