خطیب جمعه ایلام گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) حافظان امنیت و پشتوانه اقتدار کشور هستند که هفته سربازان گمنام حضرت ولیعصر را گرامی می‌داریم.
کد خبر: ۵۹۶۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵ 27 April 2018

 به گزارش تابناک ایلام، آیت‌الله محمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار داشت:نقش سربازان گمنام امام زمان (ع) و دستگاه اطلاعات کشور در تحکیم بنیان‌های امنیت و حفظ و ثبات و آرامش در کشور بی بدیل است.

امام جمعه ایلام با اشاره به گرامی داشت هفته کار و کارگر، اضافه کرد: حمایت از کالای ایرانی تحقق شعار مهم و راهبردی اقتصاد مقاومتی است.

لطفی تصریح کرد: بدون تردید کارگران پر تلاش و زحمتکش با تولید  کالاهای ایرانی نقش به سزایی در تحقق شعار و فرمان رهبری دارند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: جنگ امروز آمریکا با ملت بزرگ و نظام اسلامی جنگ نظامی و مرزی نیست بلکه جنگ اقتصادی به نام خفگی اقتصادی است.

وی ادامه داد: رژیم آمریکا در جنگ نظامی و عرصه رویارویی نظامی با نظام اسلامی و ملت ایران شکست خورده است، آنها در جنگ و نبرد زمینی ، هوایی و دریایی توانایی مقابله با ملت شجاع و کارآزموده ایران را ندارند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: اگر آمریکا توان رویارویی نظامی را داشت بدون درنگ و بدون از دست دادن فرصت و قبل از تهاجم نظامی به به عراق و سوریه و افغانستان به ایران حمله می‌کرد.

لطفی تصریح کرد: در صورت این اشتباه از سوی آمریکا در نبرد زمینی فرسنگ‌ها دور از مرزهای جغرافیایی ایران زمینگیر می‌شود، نمونه بارز آن عراق، سوریه، یمن، افغانستان، لبنان و ... بود که فقط هزینه‌های مالی سنگین و رسوایی سیاسی برای آمریکا نتیجه‌ای دیگری را نداشت و اکنون ایران قدرتمند اگر اراده کند آمریکا و متحدان عربی و غربی از اندیشه تجاوز به منطقه پشیمان خواهد کرد.

وی ادامه داد: رژیم آل سعود و رژیم صهیونیستی دو روی یک سکه هستند و عربستان بزرگترین حافظ منافع آمریکا و خاین به امت اسلامی در منطقه است.

لطفی تصریح کرد: حمله موشکی آمریکا به سوریه نتیجه توافق با عربستان و رژیم جعلی اسرائیل بود، بدون تردید عربستان و آمریکا ریشه تمام فتنه‌ها و اقدامات سیاسی و امنیتی و جاسوسی و تروریستی علیه کشورهای مختلف به ویژه پاکستان و هندوستان و افغانستان و بسیاری از کشورهای در حال گسترش هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار