رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: 6 کودک مفقود شده گرمساری در یکی از پارک های تهران شناسایی و به خانواده هایشان تحویل داده شدند.
کد خبر: ۵۸۸۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۷ 09 April 2018

کودکان گمشده گرمساری در تهران تکدی گری می کردند

سرهنگ حداد، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان سمنان از پیدا شدن کودکان گرمساری خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اطلاع رسانی و پیگیری مستمر ماموران انتظامی استان صبح امروز هر 6 کودک مفقود شده گرمساری توسط ماموران انتظامی تهران در یکی از پارک‌های تهران مشاهده و تحویل کلانتری محل و در نهایت تحویل خانواده‌های خود شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان سمنان خاطرنشان کرد: این کودکان انگیزه خود را برای فرار از منزل تکدی گری در تهران اعلام کرده اند.

توضیحات رئیس پلیس پایتخت درباره عملیات شبانه روزی یافتن 6 کودک افغانستانی در تهران

سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی پایتخت نیز در این ارتباط گفت: در پی مفقود شدن ۶ کودک در شهرستان گرمسار سمنان موضوع در دستور کار ویژه کلیه واحدهای پلیس تهران قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی نیروها و اقدامات خاص و فنی پلیسی، ساعت ۱۲ ظهر روز جاری عوامل کلانتری ۱۱۰ شهدا ۶ کودک مفقود شده را صحیح و سالم در پارک شکوفه مشاهده و پس از تطبیق چهره با تصویر گمشدگان به کلانتری انتقال دادند .

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: سریعا با والدین آنان که در تهران حضور داشتند تماس گرفته شد تا جهت شناسایی کودکان در کلانتری حاضر شوند.

وی تاکید کرد: نحوه گمشدن و نحوه بیتوته در تهران در دست بررسی می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار