مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام از کاهش ۱۰ درصدی بنزین در ایام تعطیلات نوروزی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در این استان خبر داد وگفت: در این مدت مصرف بنزین سوپر با رشد ۱۷ درصد در استان روبه رو بوده است .
کد خبر: ۵۸۸۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲ 09 April 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ علی اصغر چاغروندی گفت: از ۲۸ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۴ فروردین ماه سال جاری، ۹ میلیون و ۵۴۶ هزار لیتر بنزین در سطح استان مصرف شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۰ درصد کاهش را نشان می دهد.

وی افزایش مصرف بنزین سوپر و گاز سی ان جی را علت کاهش مصرف بنزین در مدت یاد شده اعلام کرد.

چاغروندی از افزایش مصرف ۱۷ درصدی بنزین سوپر خبر داد و افزود: در این مدت ۳۷۵ هزار و ۶۰۰ لیتر بنزین سوپر در جایگاههای عرضه سوخت استان مصرف شده است.

وی از مصرف یک میلیون و ۷۸۰ هزار متر مکعب گاز سی ان جی در استان در مدت مذکور خبر داد و یادآور شد: این میزان مصرف نسبت به مدت مشابه سال گذشته, ۹ درصد افزایش را نشان می دهد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام, تاکید کرد: میزان مصرف گازوئیل نیز با سه میلیون و ۹۳۱ هزار و ۵۰۰ لیتر نسبت به مدت مشابه سال گذشته, ۱۶ درصد کاهش داشته است.

شایان ذکر است, ۵۵ جایگاه عرضه سوخت شامل ۴۶ باب جایگاه عرضه سوخت دو منظوره(مایع و سی ان جی) و ۹ باب جایگاه عرضه سوخت تک منظوره سی ان جی در استان ایلام در حال فعالیت است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار