نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،آیت‌الله شاهچراغی گفت: مردم خودشان محور تأمین امنیت هستند و در تأمین امنیت با ناجا همراهی کنند تا همگان از نعمت امنیت بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۵۸۳۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۷ 27 March 2018
به گزارش تابناک سمنان ، نماینده ولی فقیه در استان سمنان بعدازظهر سه‌شنبه در دیدار با جانشین فرمانده ناجا به میزبانی دفتر خود، ضمن بیان اینکه خدمت‌رسانی خالصانه سرمایه پلیس است و این امر باعث شده تا نیروی انتظامی در قلب مردم جای داشته باشد، تأکید کرد: خدمت‌رسانی خالصانه و مجاهدانه نیروهای پلیس در راه اسلام، کشور، مردم، انقلاب و ولایت باعث شده تا این نیروی متدین در قلوب مردم جای داشته باشد. امام جمعه سمنان افزود: تلاش بی‌وقفه پلیس درراه نظم بخشیدن به جامعه و تأمین امنیت باعث شده تا این نیروی متدین در راستای انجام‌وظیفه خود همواره موفق عمل کند.
شاهچراغی  بابیان اینکه ناجا در انجام رسالت‌های خود از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند، تأکید داشت: برخی از مردم توقع دارند که نیروی انتظامی در مقابل هر خانه، مغازه و مکانی یک پلیس قرار دهد که این امری غیرمنطقی و نامعقول است چراکه مردم نیز باید در تأمین امنیت با پلیس همراهی کنند.
وی افزود: هرساله شاهد ارائه پیشنهاد و توصیه‌های وسیعی از سوی پلیس به مردم هستیم که در سفرهای نوروزی و ایام تعطیلات باید چه مسائلی رعایت شود و اگر در این امر مردم توصیه‌ها را توجه کنند قطعاً میزان قابل‌توجهی از خسارات به مردم و جامعه تحمیل نخواهد شد.
عضو خبرگان رهبری همچنین از تلاش ناجا در برقراری امنیت جاده‌ای نیز تقدیر کرد و تأکید داشت: بیش از ۶۰ درصد مسیر تهران-مشهد در شاهراه زیارتی کشور در استان سمنان قرار دارد و اگر تلاش شبانه‌روزی ناجا نباشد قطعاً شاهد این امنیت پایدار در مسیر کریدور شرق-غرب نخواهیم بود که این تلاش‌ها ستودنی است.
جانشین فرمانده ناجا برای بازدید از طرح نوروزی ناجا به استان سمنان سفرکرده است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار